Ik zit bij multikabel met mn internet, en net belde ik of ik mijn abbo kan verlagen van Power naar Family. nee, dit moest via post, en kost bovendien €30,-
Ook heb ik gevraagd of ik een ander modem kan krijgen omdat ik van deze steeds een ongeldig IP krijg toegewezen. nee, dit kon ook niet omdat hij het helemaal moet begeven wil ik een ander krijgen
.Nu zit ik dus met het probleem dat ik steeds een ongeldig IP krijg...
dus bedacht ik mij over te stappen naar ADSL via KPN (enigste provider hier in dit gat
). maargoed, waar het om gaat:
Het enigste wat mij nog tegenhoudt, Is dat ik een paar mailadressen bij multikabel (@quicknet.nl) geregd heb, en die wil ik eigenlijk niet kwijt
. kan ik de mailadressen nog laten forwarden naar een nieuw mailadres(sen), of zal ik echt _iedereen_ een mailtje moeten sturen dat ik een nieuw mailadres heb. inclusief me msn-contacten enz. Ik denk dat veel mensen dit probeel kennen, maar er is weinig niks over te vinden in de search. en ja, het zal echt veel werk zijn, alles staat op die mailadressen. accounts op forums, accounts van i-net shops, hostingproviders, _alles_. 
Ik vrees dus dat het de laatste optie word, maar als iemand een betere oplossing heeft...
de helpdesk is dicht, dus ik kan helaas niet meer bellen hierover.
ohja, wat zou het beste zijn om in het vervolg alles op te registeren? een gratis adres (bv.hotmail) , of een domeintje aanvragen..? bij een gratis adres heb je natuurlijk het voordeel dat er eigenlijk geen reden is om ermee te stoppen.. ik bedoel als je geen geld heb gaat het evengoed door. ik hou er ook al helemaal niet van om van msn-account te wisselen..
alleen vind ik een hotmail adres zo onproffesioneel staan.
als je het onduidelijk vind moet je het nog maar een keer lezen, ik weet niet hoe ik het duidelijker kan maken
dus bedacht ik mij over te stappen naar ADSL via KPN (enigste provider hier in dit gat
Het enigste wat mij nog tegenhoudt, Is dat ik een paar mailadressen bij multikabel (@quicknet.nl) geregd heb, en die wil ik eigenlijk niet kwijt
Ik vrees dus dat het de laatste optie word, maar als iemand een betere oplossing heeft...
de helpdesk is dicht, dus ik kan helaas niet meer bellen hierover.
ohja, wat zou het beste zijn om in het vervolg alles op te registeren? een gratis adres (bv.hotmail) , of een domeintje aanvragen..? bij een gratis adres heb je natuurlijk het voordeel dat er eigenlijk geen reden is om ermee te stoppen.. ik bedoel als je geen geld heb gaat het evengoed door. ik hou er ook al helemaal niet van om van msn-account te wisselen..
als je het onduidelijk vind moet je het nog maar een keer lezen, ik weet niet hoe ik het duidelijker kan maken