Toon posts:

Probleem afspelen MP3-bestanden na downloaden met eXeem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vraagje...op mijn pc staat eXeem Lite 0.22. Als ik een album download zie ik in de gedownloade map alle nrs netjes op een rijtje staan. Wanneer ik een nr aanklik speelt hij allemaal stukjes van verschillende nrs door elkaar heen? Kent iemand dit probleem?

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 21:19:
Vraagje...op mijn pc staat eXeem Lite 0.22. Als ik een album download zie ik in de gedownloade map alle nrs netjes op een rijtje staan. Wanneer ik een nr aanklik speelt hij allemaal stukjes van verschillende nrs door elkaar heen? Kent iemand dit probleem?
Dan zijn waarschijnelijk de downloads nog niet klaar. Misschien (als de downloads wel gedownload zijn) eXeem opnieuw opstarten?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 21:20:
[...]

Dan zijn waarschijnelijk de downloads nog niet klaar. Misschien (als de downloads wel gedownload zijn) eXeem opnieuw opstarten?
Dacht ik eerst ook, heb ik geduldig op gewacht en idd eXeem afgesloten en het toen ook eens geprobeerd...hij gooit alles door elkaar heen...heb nu al een aantal albums gedownload en nog steeds...

• Scyth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-03-2024

Scyth

Fat finger, three beer

Ik heb dit probleem ook met gewone Torrents, als ik losse mp3's download. Als ik één zip file doe, dan is 't wel goed.

Ik begin zo m'n twijfels te krijgen over de error-checks in het torrent protocol, want errorvrij downloaden doet hij _niet_...

Dell Studio XPS 16
Project: BavBierSub 1.0 BavBierSub 2.0