Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Telefoonhoorn als headset gebruiken

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Dag Tweakers,

Ik wil graag mijn analoge telefoonhoorn gebruiken met programma's als skype en heb daarvoor bedacht om 2 jackplugjes te gebruiken. 1 in de line in en 1 in de line out van mijn geluidskaart. Ik weet alleen niet welke draadjes ik met elkaar moet verbinden. In de telefoon zitten de volgende kleurtjes draad:
Zwart
Rood
Groen
Geel

Wie kan mij hierbij helpen?

MvG

Dorst

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-10 06:07

Sprite_tm

Semi-Chinees

Welkom op GoT :)

Iemand anders op GoT heeft dit ook al proberen te doen, kijk hier maar es. Er valt ook nog dit topic met Google over te vinden. Misschien dat je daarmee verder komt?

Nog even een paar hints hoe je in de toekomst misschien een betere topicstart kan maken: Het is hier de gewoonte om in een topicstart neer te zetten wat je al gedaan hebt en waar je al gezocht hebt. Verder hoef je niet expliciet groeten onder je post te zetten, wij Tweakers groeten elkaar impliciet al :)

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

Verwijderd

Sprite_tm schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 21:19:
Welkom op GoT :)

Iemand anders op GoT heeft dit ook al proberen te doen, kijk hier maar es. Er valt ook nog dit topic met Google over te vinden. Misschien dat je daarmee verder komt?
Ja opzich vrij behulpzaam natuurlijk, zo'n link, ware het niet dat ik geen toegang heb tot het betreffende topic. :/.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2005 21:23 ]

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:50

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Lijkt me een kwestie van de telefoonhoorn open schroeven en kijken welke draadjes waar aan vast zitten :) Layout van de plugjes moet je zo kunnen vinden op internet, en over het algemeen zijn de speakers en de mic van je hoorn zodanig dat de binnekant de plus pool zal zijn.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Sprite_tm

Sprite_tm

Semi-Chinees

Verwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 21:22:
Ja opzich vrij behulpzaam natuurlijk, zo'n link, ware het niet dat ik geen toegang heb tot het betreffende topic. :/.
Krek jah, tis in de HK. Nja, daar staat op zich dezelfde info op als in die andere link die ik gaf.

• Sprite_tm

Sprite_tm

Semi-Chinees

Bij nader inzien dicht: Het is dan wel geen zoekvraag, maar je kan er makkelijk zat zelf achter te komen. Je kan de telefoon openschroeven als je wil, zoniet: het zijn maar 4 draadjes, waarvan 2 paren hetzelfde: als je die willekeurig op je headsetsnoertje aansluit hoef je maximaal een keer of 4 te proberen voordat je een werkend iets hebt.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.