hallo allemaal,
Ik zit met een heel vreemd probleem:
Ik heb een tabel gemaakt:
Wanneer ik dit offline bekijk in IE6 of FF1.0 dan sluit de boven kant van de tabel aan de bovenkant van de browser en de onderkant aan de onderkant van de browser.
Dit is ook de bedoeling.
Wanneer ik dit online zet dan laat FF het zien zoals het moet bovenkant sluit goed aan de bovenkant van de browser en onderkant ook weer aan de onderkant van de browser.
Alleen IE laat aan de onderkant een wit regel zien dus de onderkant van de tabel sluit niet aan met de onderkant van de browser.
Wanneer ik op de refresh button klik dan sluit de tabel onder wel goed aan.
Is er iemand die mij zou kunnen vertellen waar dit door komt? (ik snap het nl. niet
)
Alvast bedankt voor jullie tijd.
Ik zit met een heel vreemd probleem:
Ik heb een tabel gemaakt:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
| <HTML>
<HEAD>
<TITLE>table</TITLE>
<META HTTP-EQUIV="Content-Type" CONTENT="text/html; charset=iso-8859-1">
</HEAD>
<BODY BGCOLOR=#FFFFFF LEFTMARGIN=0 TOPMARGIN=0 MARGINWIDTH=0 MARGINHEIGHT=0>
<TABLE WIDTH=837 height="100%" BORDER=0 align="center" CELLPADDING=0 CELLSPACING=0>
<TR>
<TD width="20" ROWSPAN=4 bgcolor="#000000">
</TD>
<TD height="152" COLSPAN=3 bgcolor="#336666">
</TD>
<TD width="20" ROWSPAN=4 bgcolor="#000000">
</TD>
</TR>
<TR>
<TD width="190" height="200" bgcolor="#00FFFF">
</TD>
<TD width="479" ROWSPAN=2 bgcolor="#CCCCCC">
</TD>
<TD width="128" ROWSPAN=2>
</TD>
</TR>
<TR>
<TD width="190" bgcolor="#FF00FF">
</TD>
</TR>
<TR>
<TD height="20" COLSPAN=3 bgcolor="#FFFF00">
</TD>
</TR>
</TABLE>
</BODY>
</HTML> |
Wanneer ik dit offline bekijk in IE6 of FF1.0 dan sluit de boven kant van de tabel aan de bovenkant van de browser en de onderkant aan de onderkant van de browser.
Dit is ook de bedoeling.
Wanneer ik dit online zet dan laat FF het zien zoals het moet bovenkant sluit goed aan de bovenkant van de browser en onderkant ook weer aan de onderkant van de browser.
Alleen IE laat aan de onderkant een wit regel zien dus de onderkant van de tabel sluit niet aan met de onderkant van de browser.
Wanneer ik op de refresh button klik dan sluit de tabel onder wel goed aan.
Is er iemand die mij zou kunnen vertellen waar dit door komt? (ik snap het nl. niet
Alvast bedankt voor jullie tijd.