K7T Pro laat geluid kraken!

Pagina: 1
Acties:

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21-06 10:25

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

Topicstarter
sinds ik dit bord heb (met een soundcard, onboard troep uit) kraakt het geluid als ik de processor op een bepaalde manier belast (Seti client bijvoorbeeld). ERG vervelend. hoe fix ik dit? het is niet het kaartje, ik heb al veel geprobeerd en het enige mogelijke lijkt met nog dit bord.

www.nintendocasemods.com

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
ik had dat ook met de seti client met een jetway 663as socket A en een soundblaster live ! 1024 en WinME

sinds ik win 98se draai is het over....

Verwijderd

Ik had dus precies het zelfde met mijn mobo (zie onder) en dit is plots verdwenen...
Nu kunnen er twee mogelijke oorzaken zijn:

1 het nieuwe bios dat er op zit (chippie ook vervangen trouwens), ik gebruik nu de nieuwste beta versie met meer voltage tweak mogelijkheden.

2 Het feit dat ik m'n VCore verlaagd heb van 1,75 (aangegeven: 1,80) naar 1,725 (aangegeven: 1,77).

Dit zijn de enige dingen die zijn veranderd.
Ik weet niet welke van de twee het is, ik kwam er net achter :)

Ik probeer hem nog eens op 1,75v misschien is het dat..

EDIT= Ik gebruik trouwens wel de onboard troep >:)

• Digital-DNA

Digital-DNA

Topicstarter
kzal eens proberen...

www.nintendocasemods.com

Verwijderd

Ik heb er ook een kraak inzitten, op een KT7 normaal, met SBLive Platinum en een Miro PCTV Pro. Die sluit je dus aan op de line in, die misschien open staat.. Dat is hier het probleem iig! Succes

Verwijderd

En heb je hem al storingvrij?

• Digital-DNA

Digital-DNA

Topicstarter
nog niet, wil een biosupdate proberen (dit weekend). vind dat wel een beetje eng. ik heb wel bij de updates van MSI gekeken, er stond bij de fixes wel iets van "noise" bij, maar ik vraag me af of dat het is.

www.nintendocasemods.com

• Digital-DNA

Digital-DNA

Topicstarter
tot nu toe allemaal creativegebruikers met klachten btw? of is dat toeval? met een Guillemot was het gekraak niet weg, maar wel een stuk minder.

www.nintendocasemods.com

• Macconner
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15-05-2013

Macconner

as if is mathers...

Die van mij kraakt niet, alleen 'bromd(of t) tie als ik venstens verplaats.. Oplossing, volume ietsjes lager (source) en master hoger, of versterker.. Probleem opgelost ;)

Macconner! | speed 733@1007 :)

Pagina: 1