DVD maken die automatisch opnieuw begint

Pagina: 1
Acties:

• michielvz
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-12-2025
Beste tweakers,

Ik heb een filmpje gemaakt vor een winkel die ik in de winkel wil laten afdraaien. Nou kan ik iet
elk uur de dvd opnieuw aanzetten. Ik zou graag willen dat als hij klaar is met afspelen opnieuw begint en ga zo maar door. Weet iemand hoe ik dat voor elkaar kijg. Ik maak de film met pinnacle studio 9.

Alvast bedankt

Verwijderd

Laat je de dvd in een stand-alone dvd speler afspelen of vanaf een pc?

• michielvz
Verwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 19:46:
Laat je de dvd in een stand-alone dvd speler afspelen of vanaf een pc?
stand-alone dvd speler

Verwijderd

dvd-maestro kan je dat simpel mee doen :)
(weet eigenlijk niet meer of dat gratis is, maja )

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2005 20:10 ]

• michielvz
Verwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 20:08:
dvd-maestro kan je dat simpel mee doen :)
het is dus een stand-alone speler

Verwijderd

ja? met dvd maestro maak je een dvd-tje die je in je standalone kan afspelen

daarin kan je gewoon menu's importeren enzo, maar ook aan het einde van een hoofdstuk/filmpje/whatever een verwijzing maken naar hoofdstuk/film/whatever.

zo kan je dus gewoon aan einde zeggen ga naar chap1 (of film 1) en dat werkt dus net als repeat!

offtopic:
als iedereen net zo'n postgedrag als jij had dan zou je nu nog geen antwoord hebben .. postgeschiedenis ziet eruit alsof je hier alleen beetje vraagjes blijft stellen :X

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2005 20:13 ]

• michielvz
Verwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 20:11:
ja? met dvd maestro maak je een dvd-tje die je in je standalone kan afspelen

daarin kan je gewoon menu's importeren enzo, maar ook aan het einde van een hoofdstuk/filmpje/whatever een verwijzing maken naar hoofdstuk/film/whatever.

zo kan je dus gewoon aan einde zeggen ga naar chap1 (of film 1) en dat werkt dus net als repeat!

offtopic:
als iedereen net zo'n postgedrag als jij had dan zou je nu nog geen antwoord hebben .. postgeschiedenis ziet eruit alsof je hier alleen beetje vraagjes blijft stellen :X
ik heb maestro gedowned maar het lukt mij niet om mpeg2 te importeren. Hij zegt dat het geen geldig formaat is.

Verwijderd

michielvz schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 18:41:
[...]

ik heb maestro gedowned maar het lukt mij niet om mpeg2 te importeren. Hij zegt dat het geen geldig formaat is.
Klopt, eerst converteren naar .vob, en daarna demuxen. Volgens mij kan je namelijk niet een mpeg demuxen ;)

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 24-02 12:12
Of er een .m2v file van maken --> je fimpje encoden met CCE of TMPENC die maakt er een M2v van en dan kan je hem inladen in dvd mastro.

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

• michielvz
Ik wordt echt een beetje wanhopig hier. Echt irri als alles tegen zit. Heb ik eindelijk de video in de juiste format lukt het mij alsnog niet. Ik kom echt geen wijs uit maestro. Ik heb de film geimporteerd, geen menu gemaakt en een command sequense gemaakt met goto1. Ik heb weleens wat flash gemaakt en daar met commands gewerkt. Daar sleepte je gewoon de juiste command naar de goede plek en deed alles het. Hier kan ik alleen een command maken en thats it. Ik snap dat hele programma niet. Is er geen makelijkere manier om dit probleem te verhelpen. Hoe krijg ik in godsnaam een dvd die telkens herhaalt ?

• RooN
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-12-2025
met pinnacle studio 9 kun je toch ook instellen datie aan het eind weer naar chapter 1 gaat?
of je kunt zelf een loop instellen! maar of dat ook kan als je meerdere chapters hebt....dat weet ik niet....

smile an everlasting smile

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Gebruik TMPGEnc en TMPGEnc DVD author. In de TMPGEnc DVD author kun je de DVD in een loop zetten. [google=download tmpgenc].

Verder hoort dit in Audio, Video & HiFi Forum, aangezien je geen problemen hebt met de opslagmedia op zich, maar eerder met het maken van films. Opslagmedia & I/O Controllers > Audio, Video & HiFi Forum dus.

Tips: www.videohelp.com, www.doom9.org ;)

• michielvz
BalusC schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 06:35:
Gebruik TMPGEnc en TMPGEnc DVD author. In de TMPGEnc DVD author kun je de DVD in een loop zetten. [google=download tmpgenc].

Verder hoort dit in Audio, Video & HiFi Forum, aangezien je geen problemen hebt met de opslagmedia op zich, maar eerder met het maken van films. Opslagmedia & I/O Controllers > Audio, Video & HiFi Forum dus.

Tips: www.videohelp.com, www.doom9.org ;)
Bedankt, het is gelukt al doe ik het liever met pinnacle studio. Dat heb ik eerst geprobeerd maar kan daar de loop functie of een verwijs koppeling niet vinden. Als iemand dat mij alsnog kan vertellen dan hoor ik dat graag aangezien ik in de toekomst meer films met pinnacle zal maken die ik wil loopen.
Pagina: 1