Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Kabel Mesh

Pagina: 1
Acties:
  • 65 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik ben erg enthousiast geworden nu ik zie en lees wat je allemaal kunt verbouwen aan je PC om deze een betere look of functionaliteit te geven. :P

Ik ben begonnen om mijn PC wat stiller te krijgen en dat is aardig gelukt, Nieuwe voeding (Tagan) nieuwe koeler voor VGA en CPU (beide ZalMan) en HD (beide Zalman)

Ik wil nu graag de bekabeling gaan sleeven met kabelmesh, de vraag is of je deze kabelmesh enkel en alleen maar in computerswinkels kunt kopen. :?
Verder zou ik willen weten dat als je de bedrading gaat sleeven met Alu doucheslang (zag ook wel cool uit) of je dan geen trubbles kunt krijgen met kortsluiting!!!

Gr Toetje

• The Milkman
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-09 21:41

The Milkman

█████░░░░░ 50%

Als je die slang gewoon goed vastmaakt, kan er weinig misgaan.
Gewoon proberen!

𓆑 𓆑 𓆑 𓆑 𓆑 𓆑

Verwijderd

ik heb het nooit geprobeerd met een alu doucheslang, maar het lijkt me dat je in feite een grote elektromagneet maakt dan; toch niet aan te raden zo midden in je case :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik bedoel dus zoiets:

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakzone.nl/f/g/11287AsKZJ8eD.jpg

Weet iemand of je kabelmesh ook nog ergens anders kunt kopen dan alleen in een PC winkel? _/-\o_

Gr toetje

• Seers
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-10 16:24
Verwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 20:00:
Ik bedoel dus zoiets:

[afbeelding]

Weet iemand of je kabelmesh ook nog ergens anders kunt kopen dan alleen in een PC winkel? _/-\o_

Gr toetje
Doucheslangen heb ik eigenlijk nog nooit gezien in een computerwinkel, maar als jij met kabelmesh die geweven draden bedoelt die je zo kan induwen datze breder worden, die kan je eigenlijk alleen maar in een computerwinkel kopen. Andere vormen kan je ook gewoon in DHZ-zaken kopen, zoals koperen buizen bijvoorbeeld, maar dat bedoel je vast niet.

• _l_Arjan_l_
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Cable mesh is idd alleen in computer winkels verkrijgbaar. Zowel bij online shops als bij de betere pczaak om de hoek. Als je goed oplet tijdens het bevestigen van doucheslangen zal dit geen problemen geven. Zorg er wel voor dat er geen korsluiting kan ontstaan.

• The Godsha
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-11 18:08
Gewoon een keer naar de Big Boss, of andere bouwmarkt. Ik heb er ook doucheslangen inzitten. Mijne kon ik gewoon op lengte knippen met een schaar, want mijn doucheslangen zijn gewoon van kunststof :+
En ja het was wel 2 meter voor 20 euro :X
-l-Arjan-l- schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 20:16:
Cable mesh is idd alleen in computer winkels verkrijgbaar. Zowel bij online shops als bij de betere pczaak om de hoek. Als je goed oplet tijdens het bevestigen van doucheslangen zal dit geen problemen geven. Zorg er wel voor dat er geen korsluiting kan ontstaan.
Met mijn doucheslang heb je daar geen last van zit nml een plastic laag omheen :+

[ Voor 50% gewijzigd door The Godsha op 15-03-2005 20:47 ]

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-10 06:07

Sprite_tm

Semi-Chinees

Welkom op GoT :)

Voordat je een topic op GoT opent, word je geacht om zelf wat research te doen. Het topic cablemeshes is hier al vaker langsgekomen, er zijn hier redelijk wat topics over: de GoT search kan je daarmee helpen. Er staat ook een stuk in de [url=
topic 513670]CM&E FAQ[/url] vermeld, waar je genoeg info uit kan halen. De volgende keer kan je misschien dat soort bronnen eerst bekijken.

[ Voor 3% gewijzigd door Sprite_tm op 15-03-2005 21:06 ]

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.