Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[(mod)feature] extra filter/linkje bij active topics?

Pagina: 1
Acties:

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Topicstarter
is eigenlijk vooral nuttig voor modjes, maar het kan nooit kwaad om te vragen ;)

ik vind het erg handig dat je je eigen forumfilter kan gebruiken en dat ie werkt met active topics. Ook vind ik het super dat je bij de nieuwe filter kan kan 'togglen' tussen active topics compleet of active topics met forum filter.

Nu zou ik het helemaal te gek vinden om een linkje er bij nog te hebben waarbij de active topics komen met alleen de active topics van de crewfora.

'Ja maar dan stel je je forumfilter toch zo in dat je alleen crewfora hebt': nee, dat vind ik niet echt handig, omdat ik ook mn eigen hoofdgroep wil kunnen volgen via active topics. Bovendien is het met GM-rechten handiger om het hele forum te kunnen overzien voor het geval dat je toch een keertje ergens moet ingrijpen.

Aan de andere kant wil ik eigenlijk ook optimaal de crewdiscussies kunnen volgen en die sneeuwen dan onder/verdwijnen uit de huidige active topics. Daarom zou het wel ideaal zijn als je op een aparte link voor de actieve 'crewtopics' kunt kiezen.

Geen idee of dit wenselijk is, of dit makkelijk is in te bouwen, etc, maar ik dacht, ik gooi het eens in de groep :P

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-11 09:42

JHS

Splitting the thaum.

Als ik even in mag vallen :P , feitelijk komt dat neer op een tweede custom active topics filter :) . Persoonlijk zou ik dat zoiezo heel handig vinden, maar misschien is dat niet zo vriendelijk voor de load. Met je custom fora in je myReact kan je drie fora een béétje bijhouden, maar dat is eigenlijk niet genoeg voor het bijhouden van [....]. Maar misschien is het een overweging om een tweede custom AT aan te bieden, eventueel alleen voor crew (en abbo's (en de rest)) ?

DM!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:33

SmartDoDo

Woeptiedoe

Lijkt mij wel handig. Mocht het kunnen, gaarne :)

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

mjah, alleen op het forum komen via AT is echt zooo loos :o
Sowieso mis je dan berichten, of je zit continue te F5en de hele dag door 8)7
wat is er mis met een paar fora's ff met een bookmark te bezoeken :?
Zvoeel crewfora's heb jij tenslotte ook weer niet :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Topicstarter
Ik snap niet zoveel wat er mis is met AT, waarom zou het loos zijn :? (ik gebruik het forum ook wel zonder overigens hoor, maar toch vooral via active topics.

Wat er mis is? Niet zo veel, ik denk alleen aan het gebruikersgemak :P Als het niet kan/wenselijk is, is het even goede vrienden, maar vragen kan geen kwaad ;)

Ik heb zeg maar 13 fora onder mn Area51 hangen (dat beschouw ik maar ff makkelijk als crewfora). Je zult er vast meer dan ik hebben, maar dan nog valt het toch wel mee? :o ;)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

ik heb er meer dan een niet ingelogde gebruiker ziet, zegt dat genoeg ? :P

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-11 22:17

chem

Reist de wereld rond

Je kan het wel met een bookmark doen af 1.9.4 :)

[rml]chem in "[ RSS] custom RSS feed met fora/topics"[/rml]

En je kan ook het hele crew-categorie doen met list_category_topics, af 1.9.4

[ Voor 21% gewijzigd door chem op 15-03-2005 21:25 ]

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Zoiets heb ik ook ooit voorgesteld; maar dat ging niet door: [rml][ Feat] mogelijkheid tot toevoegen HG aan Custom Fora (chem?)[/rml] Het lijkt mij namelijk handig als ik de crewfora als Hoofdgroep aan mijn favo_subfora in myreact kan neerzetten :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1