Toon posts:

internetten op mijn werk

Pagina: 1
Acties:
  • 66 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi iedereen,

Ik heb een vraagje, ik werk bij een pompstation en aangezien deze net nieuw is is het behoorlijk rustig, maar ik dacht er wat op te hebben gevonden ze hebben namelijk een leuke pc staan met een adsl verbinding, Internet doet het wel want hij download ook updates van microsoft en hij zegt 100mbit lan verbinding gereed bij die 2 computers onder.

Alleen als ik op internet een site in wil typen doet hij dit niet ook msn doet het niet, volgnes mij komt dit omdat ze via VPN werken want er verschijnt steeds een popup waarbij ik een wachtwoord in moet vullen, maar hellaas deze weet ik niet:( en nu kan ik niet internetten:( kan iemand mij helpen om toch op internet te komen?

Alvast hartelijk dank!

groetjes edwin

• Tarzan
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 00:21
Gewoon ff je baas/serveradmin vragen of hij je wil voorzien van een internetverbinding. Ze zullen echter wel een reden hebben om geen internet toe te staan.

Hier op GOT kunnen we je niet echt helpen, want dan word het weer illegaal enzo ;)

..:: ::..

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-05 15:31
Je heb een wachtwoord nodig en die weet je niet. Vervolgens kom je _ons_ vragen om het wachtwoord? Eehm... hoe lang was je van plan om daar te blijven werken?

• HyperDevil
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-12-2025
password: shell :) LOL

Verwijderd

Topicstarter
UHm jammer dat jullie mij niet kunnen helpen ik denk misschien kan je vpn uitschakelen om zo toch te kunne msnen enz:( maar jammer dan maar goed in de formulieren kijken:P

Verwijderd

Tsja, dat moet je met je baas regelen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.