tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Effe rondkijke op de site van de Fabrikant is wel handig en iet moeilijk
http://www.plextor.be/english/technical/cdrmedia.html#PXW1210TS
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
80 mins - That's Write, Philips MultiPurpose
74 mins - Verbatim, Imation, Noname, That's Write, Sony
De meeste daarvan stond 8 speed op.. ik kijk er geeneens naar. Ik verdenk fabrikanten er sterk van gewoon ff een ander designtje te bedenken en klaar zijn onze "12+" certified CDR's
Laat maar.. .
Verwijderd
Trouwens, ik heb een ander """Probleem"""
Als NERO openstaat willen me spelers [Plex, 40xrom, oude fikker] bijna geeneen CD meer lezen, als ik Nero afsluit dan hebben ze er ineens geen enkel probleem mee.
is dit een bugje in nero of komt dit door me plex? [het is me namelijk nog nooit eerder opgevallen]
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Marstek Venus 5.12kWh v154, CT002 V118, CT003 V118 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.
Ik moet er dus maar gewoon aan wenne en een bugreport doen bij ahead?
\o/
Laat maar.. .
Maar goed, ik had laatst 2 that's writes verprutst op mijn 12x10x32x burnproof lite-on (12x). Ze liepen allebei op 5% fout (kweet de error niet meer). Die cd's waren van iemand anders (dus het kon me eigenlijk niet zo schelen) maar ik vond het toch wel vaag... Is dit iets wat vaker voorkomt?
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Niet dat er een oplossing is (nog)..
NERO lockt gewoon alle CD drives, heeft niets met specifieke hardware te maken.
Laat maar.. .
Het probleem was fdat ik me gefikte cd's niet meer kon lezen, maar dat kwam omdat NERO nog open stond...Op maandag 08 januari 2001 22:38 schreef OiSyN het volgende:
Maar wat was het oorspronkelijke probleem dan? niet lullig bedoeld, maar 't is wel koel als je het probleem laat staan en de oplossing erbij zet, dan kenne we er allemaal van lere!
Ik heb al TIG That's writes gefikt op me plex, en er is er geeneen fout gegaan.Op maandag 08 januari 2001 22:38 schreef OiSyN het volgende:
Maar goed, ik had laatst 2 that's writes verprutst op mijn 12x10x32x burnproof lite-on (12x). Ze liepen allebei op 5% fout (kweet de error niet meer). Die cd's waren van iemand anders (dus het kon me eigenlijk niet zo schelen) maar ik vond het toch wel vaag... Is dit iets wat vaker voorkomt?
\o/
staat 8x op maar op hun site staat 16 speed gecertificeertOp maandag 08 januari 2001 19:23 schreef -=!ME!=- het volgende:
Vraag 2:
Hoe snel kan de Plex That's writes [80 minuten] fikken volgens jullie ervaring? [op het doosje staat 1-8 speed]
Opera OpenOffice.org Jabber Psi jabber://llama@mordax.com
Just pick a dead end and chill out 'till you die.