12x fikken op "that's writes" met Plextor 12/10/32

Pagina: 1
Acties:

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-12-2025

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Topicstarter
edit:

Hier stond een probleem, maar dat is ondertussen al opgelost

Vraag 2:
Hoe snel kan de Plex That's writes [80 minuten] fikken volgens jullie ervaring? [op het doosje staat 1-8 speed]

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-04 00:19

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Philips Silver Premium

Effe rondkijke op de site van de Fabrikant is wel handig en iet moeilijk :)

http://www.plextor.be/english/technical/cdrmedia.html#PXW1210TS

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• LiGHtNiNG!
  • Laatst online: 16-04 23:39

LiGHtNiNG!

(tm) since 1985, build in &#03

Gewoon negeren die hap, ik brand alles op 12x met dat ding en het doet het allemaal prima.

80 mins - That's Write, Philips MultiPurpose
74 mins - Verbatim, Imation, Noname, That's Write, Sony

De meeste daarvan stond 8 speed op.. ik kijk er geeneens naar. Ik verdenk fabrikanten er sterk van gewoon ff een ander designtje te bedenken en klaar zijn onze "12+" certified CDR's

Laat maar.. .

Verwijderd

ik brand alleen that's write's (80) met m'n plexje 12-10-30S. Gaat prima. Tegenwoordig staat er trouwens wel 1-12x op dacht ik

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Topicstarter
K tnx

Trouwens, ik heb een ander """Probleem"""
Als NERO openstaat willen me spelers [Plex, 40xrom, oude fikker] bijna geeneen CD meer lezen, als ik Nero afsluit dan hebben ze er ineens geen enkel probleem mee.
is dit een bugje in nero of komt dit door me plex? [het is me namelijk nog nooit eerder opgevallen]

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

• eymey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:08
Dat 'probleempje' heb ik ook weleens, onder windows2000. Heel iri. Ik heb er geloof ik niet echt een oplossing voor. Het vreemde is dat het soms ook niet optreedt...

Marstek Venus 5.12kWh v154, CT002 V118, CT003 V118 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Topicstarter
ik hed IDD ook win2K..
Ik moet er dus maar gewoon aan wenne en een bugreport doen bij ahead?

\o/

• LiGHtNiNG!

LiGHtNiNG!

dombo's! Dat is al MAANDEN bekend kijk toch eerst eens in de documentatie/faq/op de site/weet ik veel waar van de desbetreffende fabrikant van iets zeg.. DUH! |:(

Laat maar.. .

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:55

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Maar wat was het oorspronkelijke probleem dan? niet lullig bedoeld, maar 't is wel koel als je het probleem laat staan en de oplossing erbij zet, dan kenne we er allemaal van lere! ;)

Maar goed, ik had laatst 2 that's writes verprutst op mijn 12x10x32x burnproof lite-on (12x). Ze liepen allebei op 5% fout (kweet de error niet meer). Die cd's waren van iemand anders (dus het kon me eigenlijk niet zo schelen) maar ik vond het toch wel vaag... Is dit iets wat vaker voorkomt?

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• LiGHtNiNG!

LiGHtNiNG!

De oplossing staat er niet bij omdat ik al geschreven had waar je hem kan vinden..

Niet dat er een oplossing is (nog)..

NERO lockt gewoon alle CD drives, heeft niets met specifieke hardware te maken.

Laat maar.. .

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Topicstarter
Op maandag 08 januari 2001 22:38 schreef OiSyN het volgende:
Maar wat was het oorspronkelijke probleem dan? niet lullig bedoeld, maar 't is wel koel als je het probleem laat staan en de oplossing erbij zet, dan kenne we er allemaal van lere! ;)
Het probleem was fdat ik me gefikte cd's niet meer kon lezen, maar dat kwam omdat NERO nog open stond... |:(
Op maandag 08 januari 2001 22:38 schreef OiSyN het volgende:
Maar goed, ik had laatst 2 that's writes verprutst op mijn 12x10x32x burnproof lite-on (12x). Ze liepen allebei op 5% fout (kweet de error niet meer). Die cd's waren van iemand anders (dus het kon me eigenlijk niet zo schelen) maar ik vond het toch wel vaag... Is dit iets wat vaker voorkomt?
Ik heb al TIG That's writes gefikt op me plex, en er is er geeneen fout gegaan.

\o/

• TheOneLLama
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-01-2022

TheOneLLama

A llama like no llama before

Op maandag 08 januari 2001 19:23 schreef -=!ME!=- het volgende:

Vraag 2:
Hoe snel kan de Plex That's writes [80 minuten] fikken volgens jullie ervaring? [op het doosje staat 1-8 speed]
staat 8x op maar op hun site staat 16 speed gecertificeert

Opera OpenOffice.org Jabber Psi jabber://llama@mordax.com

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:56
Geen problemen mee; ik brand alles op flankspeed (lees 12x), ook That's Write!

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1