M'n huidige 80gb WD'tje word zo langzamerhand echt te klein, weekje downloaden + videobewerkings spul van paps erop en hij zit vol..
Vanwege geldgebrek (zal vast niet de enigste zijn
) ben ik dus op zoek naar de goedkoopste manier om meer opslag te krijgen.
Ik heb het geprobeerd met 2 100mb zipdrives + stapels zipdisken, maar dit is ook veel te weinig.
De snelheid maakt me echt helemaal niets uit.. als het maar werkbaar is, downloaden en videobewerken gaat gewoon via de 80gb schijf, als het klaar is opslaan op de nieuwe.
Het liefst dus extern, lekker makkelijk, maar bijvoorbeeld een NAS oplossing is ook handig.
Wat ik al heb geprobeerd:
250gb schijf via netwerk volpompen (onhandig omdat dat ding amper aanstaat
)
NASlite floppy's (boot om de een of andere reden niet goed
)
Wat ik wil:
Veel opslag
Zo goedkoop mogelijk
Snelheid niet van belang
Draagbaar (hoeft niet, maar als 't dat wel is mag het wel iets meer kosten)
Alvast bedankt!
ps. Is het misschien handig om een gebruikte oplossing te vinden? of is dat erg onbetrouwbaar?
Vanwege geldgebrek (zal vast niet de enigste zijn
Ik heb het geprobeerd met 2 100mb zipdrives + stapels zipdisken, maar dit is ook veel te weinig.
De snelheid maakt me echt helemaal niets uit.. als het maar werkbaar is, downloaden en videobewerken gaat gewoon via de 80gb schijf, als het klaar is opslaan op de nieuwe.
Het liefst dus extern, lekker makkelijk, maar bijvoorbeeld een NAS oplossing is ook handig.
Wat ik al heb geprobeerd:
250gb schijf via netwerk volpompen (onhandig omdat dat ding amper aanstaat
NASlite floppy's (boot om de een of andere reden niet goed
Wat ik wil:
Veel opslag
Zo goedkoop mogelijk
Snelheid niet van belang
Draagbaar (hoeft niet, maar als 't dat wel is mag het wel iets meer kosten)
Alvast bedankt!
ps. Is het misschien handig om een gebruikte oplossing te vinden? of is dat erg onbetrouwbaar?
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2005 17:47 . Reden: 2e hands ]