Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[T-Mobile] resterende minuten omzetten in beltegoed

Pagina: 1
Acties:

• Avvd
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
ik wil een abbo gaan aanschaffen voor 1 jaar omdat ik dan een goedkoper tel heb :Y)
ik bel eigenlijk maar ech heel weinig dus ik heb al gekozen voor een t-mobile relaxe 50minuten.

de kans is nog steeds best groot dat ik over het jaar de minuten niet op krijg is het dan mogelijk om de resterende belminuten te laten omzetten naar een pre-paid tegoed. of zitten hier weer extra kosten aan verbonden :r deze info kan ik eigenlijk nergens vinden. ik hoor wel van sommige mensen dat het kan. maar ik zie het nergens staan. en kan dit ook bij t-mobile

Verwijderd

spacejam schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 17:38:
de kans is nog steeds best groot dat ik over het jaar de minuten niet op krijg is het dan mogelijk om de resterende belminuten te laten omzetten naar een pre-paid tegoed. of zitten hier weer extra kosten aan verbonden :r deze info kan ik eigenlijk nergens vinden. ik hoor wel van sommige mensen dat het kan. maar ik zie het nergens staan. en kan dit ook bij t-mobile
Dat kan niet, het kan alleen bij Orange. Je kan je minuten ook maar 1 maand meenemen, dus er kan weinig overblijven aan het einde van je contract, hooguit 100 minuten met een abonnement van 50 minuten.

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
nee, het is bij mijn weten alleen bij Orange mogelijk.

• I_stealth_I
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-11 21:02

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Bij mijn weten is een bundel van een t-mobile abonnement maximaal 2 maanden na aanschaf houdbaar.

/dev/null

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
I_Stealth_I schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 17:42:
Bij mijn weten is een bundel van een t-mobile abonnement maximaal 2 maanden na aanschaf houdbaar.
Dat is ook zo bij Vodafone, dan zal het ook wel bij T-mobile zo zijn omdat ze hoe dan ook altijd elkaar na-apen.

• Frank-NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Hoe kan je abo-belminuten nou om laten zetten in prepaidtegoed? :) Zijn er echt mensen die dat beweren?
Pagina: 1