[PB I Media] winxp reageert na een tijd niet meer

Pagina: 1
Acties:

• Faisalovic
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-10-2025
Packerdbell Imedia systeem met
amdxp1700
256 mb ddr
ati radeon
40 gig hd
[bovenstaande is de orginele (uit de winkel) configuratie.

Omdat een vriend op een gegeven moment zoveel spyware en trojans/virussen op zijn computer had besloot ik zijn PB maar te formateren. Ik heb alle partities (behalve 1 beveiligde van 8 mb) verwijderd... één partitie aangemaakt. NTFS geformateerd en daar windows proffesional op gezet. Alles ging perfect.. maar na een tijdje werken op de pc liep deze vast (beeld bevriest en nix reageert meer). Hierna liep de pc na elke herstart op een onwillekeurige tijd vast.
Hierna heb ik de windows partitie weer verwijderd.. een nieuwe aangemaakt.. FAT32 geformatteerd en hier winxpHOME opgezet. Ook hierbij hetzelfde probleem.

HD getest.. geen problemen vastgesteld
geheugen getest.... geen problemen vastgesteld
voeding getest... geen problemen vastgesteld
Videokaart.. in orde

Heb het internet afgezocht en heb nix kunnen vinden. Die vriend (leraar op een basisschool) van mij zit nu in de moeilijkheden omdat hij de computer nodig heeft voor zn werk. Iemand suggesties?

• SonyEricsson
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:52
heb je alle randapparatuur eraf gehaald?
alleen met win xp geprobeerd ? of ook met andere OS?

• Atlas
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Controleer je condensatoren es :X
10 tegen 1 dat die kapot zijn :P

MSI K7T kapot door lekkende condensatoren *pics*

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• Faisalovic
er zit geen randapparatuur op... in veilige modus draait alles perfect... misschien alsnog een driver probleem?

• Atlas
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Faisalovic schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 17:53:
er zit geen randapparatuur op... in veilige modus draait alles perfect... misschien alsnog een driver probleem?
Kijk die elco's es na ;)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• Faisalovic
mobo ziet er wat stoffig uit,,, ziet er verder ok aan (happy to say ;)) heb de laatste via drivers gedownload... tot nu toe ga t ok.. zit nu achter de packerdbell in kwestie... verdere info tot nader order...

• boesOne
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 05-08 12:16

boesOne

meuh

Brak mobo.. 10 tegen 1 dat het hier om een zgn Explorer mobo gaat [een msi mobo]..
Wat weleens gebeurt is dat de cpu socket ietwat korm trekt [jawel] door de hitte.. Ook zijn de mosfets niet helemaal jofel bij een bepaalde serie van dat mobo..

I say we take off and nuke the entire site from orbit. It's the only way to be sure.

Pagina: 1