Toon posts:

[Firefox en IE] Fouten: Google en afspelen media

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik heb een probleem met FF en IE. Ik heb volgens mij het meeste wel geprobeerd en heb redelijk wat gezocht op GoT maar het enige resultaat waren de "wat vinden wij van..." topics van 40 pagina's die ik niet heb doorgelezen...

Het zit zo, als ik een zoekterm invul bij google (is ook gebeurd bij andere zoekmachines) en ik druk op enter dan krijg ik een foutmelding en het programma moet worden afgesloten, dit gebeurd ook als ik een mediabestand wil afspelen (bijvoorbeeld een filmpje op flabber)

Ik heb beide programma's een aantal keer verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar dat helpt niet. In de KB van MX kan ik ook niks vinden, evenals op de site van FF. Het vage is ook dat het niet continue gebeurd, de ene keer in IE, de andere keer in FF. Dan doet google het wel en dan weer niet. Ik heb nu dus bijvoorbeeld wel de handtekening van de fout met het afspelen van een filmpje:

AppName: firefox.exe AppVer: 1.0.1.0 ModName: mslsp.dll
ModVer: 0.0.0.0 Offset: 000094c7

Maar niet van die fout van google want die doet t nu gewoon :?

Ik gebruik XP Home edition en heb alle updates geinstalleerd, verder de laatse versie van FF.

Anyone an idea?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2005 17:01 ]

Verwijderd

Topicstarter
Schopje

Nog steeds niet opgelost...

• LoeiOrdinair
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:08

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

Ik snap niet helemaal wat je bedoelt en gedaan heb. Maar probeer eens een spy/virusscan

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb norton 2003 al een paar keer gedraaid, evenals hitman pro. Allebei met de laatste updates. Beide hebben niets kunnen vinden...

Er zijn 2 problemen:
  • Wanneer ik zoek met google, dus nadat ik op enter heb gedrukt en hij begint met zoeken, dan krijg ik de foutmelding dat er een fout is opgetreden en dat het programma moet worden afgesloten, verder niets. Waarna dus alle firefox of alle IE windows worden gesloten. Dit gebeurd overigens niet elke keer als ik zoek. Is ook gebeurd toen ik zocht met altavista.
  • Ik kan geen filmpjes afspelen in mijn browser. Zodra een filmpje begint met laden, zowel in firefox als in IE, dan treed er een fout op en worden weer alle windows van het programma gesloten. De handtekening van deze fout in FF staat hierboven...
Ik heb volgens mij met alle mogelijke termen gezocht hier op GoT maar heb niets kunnen vinden en ik heb echt geen flauw idee wat het is. Als ik een filmje wil kijken, van bijvoorbeeld flabber ofzo, dan moet ik "save as" doen anders kan ik m niet kijken... is behoor;lijk irritant op den duur, ook omdat je t vaak vergeet en alles dus wordt afgesloten.

Hoop dat t wat duidelijker is.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2005 20:28 ]