Verwijderd
If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y | 3x Victron MP2 6k5, 48kWh
Verwijderd
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Ik gebruik krimp en heb geen problemen, hiervoor heb je een speciale krimptang nodig!
Bij de schroefvariant kun je de kabel gewoon vastschroeven, maar dit werkt bij lange na niet zo betrouwbaar!!
Dus.
Mijn plekkie + Sympathisant van 'GoT voor Behoud der Nederlandsche Taal' [GvBdNT]
Volgens mij heb je daar antwoord op gekregen.Op maandag 08 januari 2001 19:44 schreef goldfish80 het volgende:
ik bedoel dus de dunne coax kabel om 2 computers op elkaar aan te sluiten.
ik ook....gewoon netwerk/BNC/Tbase10 ofzoiets...met terminatortjes en alles d'r op en er aan.Op maandag 08 januari 2001 19:44 schreef goldfish80 het volgende:
ik bedoel dus de dunne coax kabel om 2 computers op elkaar aan te sluiten.
Mijn plekkie + Sympathisant van 'GoT voor Behoud der Nederlandsche Taal' [GvBdNT]
Verwijderd
je kan ook ff wat kabel en zoot ergens kopen en dan vragen of je de tang ff mag lenen, heb ik tenminste gedaan
suc6!
Jasper
Verwijderd
Ik zal ff wat duidelijker zijn.
We praaten nu over bnc plugjes voor een netwerk.
Mijn beste ervaaring hier mee is :
Het binnenste pennetje solderen.
En de de buiten mantel knijpen.
Verwijderd
Verwijderd
BTW die UTP kabeltjes kan je voor weinig geld kant en klaar kopen. Alleen als je meer dan 2 pc's wilt aansluiten heb je een hub of switch nodig, maar ook die zijn tegenwoordig niet echt duur meer. Kan je ook makkelijk een "lan-party" organiseren met je vrienden.