Toon posts:

[XP] Anonieme Proxyserver wordt niet gebruikt?*

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Als ik een een anonieme proxy invoer tegenwoordig dan blijf ik toch gewoon onder mijn eigen ip (ie explorer) surfen. Dit probleem is een paar weken geleden ineens ontstaan. Daarvoor had ik er nooit last van. Weet iemand hoe dit probleem kan worden opgelost ?

• NRGetic
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-07-2024

NRGetic

Fanatic

Beetje sumiere info. Hier kunnen we niet veel mee...geef eerst is wat meer info...

I used to be schizophrenic, but we are okay now.

• Furinax
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 28-10-2025

Furinax

It'll only hurt until you die

Welke proxy gebruik je
is er wat veranderd voordat t probleem ontstond

meer gegevens plz

Verwijderd

Topicstarter
wat voor meer gegevens hebben jullie nodig ?

ik gebruik windows xp
cable internet
ie browser

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-04 22:00
Windows XP. SP1? SP2? Helemaal geen SP?
IE Browser, versie?

Daar kunnen we iig al wat meer mee :)

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v512/bunniksideforum2/ie.jpg

sp2 zeker niet. sp1 zo te lezen hier wel. maar zeker weten doe ik het niet.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Calimero2001,

Met deze informatie, en deze vraag kunnen we natuurlijk niet zo veel. Daarnaast hoort dit topic niet in Windows Operating Systems thuis :)

Ik mis in je topic een boel informatie - welke anonieme proxy server gebruik je, hoe weet je dat je nog steeds onder je eigen ip address surfed, etc etc.

Daarnaast mis ik een stukje eigen inzet - wat heb je zelf al geprobeerd om dit op te lossen, en wat lukte er niet? Wat lukte er wel? :)

Dan uiteindelijk - ik snap niet waarom dit topic in Windows Operating Systems staat, vragen over Internet Explorer horen hier nameliijk niet thuis maar zelfs dan lijkt het me bijzonder weinig met IE te maken te hebben.

Al met al kan ik niet zo veel met dit topic - ik ga het dan ook sluiten :)

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Sorry Calimero2001,

hier kunnen we helemaal niks mee.

Naast een duidelijke probleemstelling met alle meldingen en informatie zie ik in je tyopic niks terug van wat je allemaal al hebt geprobeerd.

Hier op GoT hebben we wat eisen gesteld aan een topicstart. We verwachten uitgebreide info over alles wat je allemaal al hebt gezocht, gevonden en geprobeerd. Hierover kan je in Algemene gedragsregels (Netiquette) heel veel info vinden :)

Welkom op GoT. Lees de documentatie even door, en vul dan even je startpost aan met alle relevante informatie. Staan de proxy-instellingen nog wel goed in je Extra > internet Opties > Verbindingen > Lan-instellingen ?

Ik zet nog even [XP] in de topictitel. Dat is namelijk verplicht in Windows Operating Systems :)

edit:
Zoals elevator aangeeft is het topic gesloten :)

:* ele :w

[ Voor 5% gewijzigd door sanfranjake op 15-03-2005 20:04 ]

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.