Spire MA324-15 goede koe?

Pagina: 1
Acties:

• mr_niceguy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-06 11:15
wie kan mij vertellen of je die spire koe?die je gratis bij je athlon of duron krijgt bij norrod een beetje een goede cooler is?

:P hij ziet er wel degelijk uit :P

• mr_niceguy
  • Laatst online: 22-06 11:15
niemand??? ;'( :'(

• Woef
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
ja ik,
het is niet de MA324-15 maar de MA324-20 !!
Die krijg je mee voor 17,50

• nova
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-08 16:20
Hij is wel aardig maar je heb beter ook van spire

"Like almost everyone who uses e-mail, I receive a ton of spam every day. Much of it offers to help me get out of debt or get rich quick. It would be funny if it weren't so irritating." - Bill Gates

• slacksoff
  • Laatst online: 07:08
als je niet oc-ed is ie echt wel goed. ik heb mn celeron er mee oc-ed naar 950mhz op 1.85 volt. ik denk dat 1.1ghz wel ongeveer de max is met tbirds bijvoorbeeld.

je hoeft niet echt zon super-orb te kopen hoor. ga liever naar funprice en haal die coolermaster van 3 tientjes als de spire niet bevalt of naar asci, daar is een fop32 voor 40,-

Verwijderd

Ik heb de Spire MA324-15B3, en hij bevalt me wel aardig. Maakt wel wat lawaai, maar het is in vergelijking tot moderne koelers echt een stil koelertje en ik ben dan ook erg precies wat lawaai betreft. Verder de koelprestaties... tsja, is een beetje moeilijk te zeggen aangezien ik 'm maar op een k6-3+ 450@600 heb en deze koeler is dus eigenlijk nog overkill. Maar ik kan je wel een realistische C/W waarde geven zodat je ongeveer kunt voorspellen hoe heet het spulletje bij jou word. Mijn kasttemperatuur is 32 graden, en de processor word stressed 42 graden waarbij hij 23 watt aan warmte produceert. De C/W waarde is dus: 0.43478.

Verwijderd

Kennis van mij heeft er een tje en die heeft er een grotere fan opgezet..
Dat heeft tie met een fingerguard gedaan en hij is er wel tevreden over nu.
Pagina: 1