Toon posts:

KPN verlenging bepaling wijziging

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kreeg te horen dat KPN de verlenging-bepaling verandert voor alle abonnee's die een 2-jarig abbo hebben. Normaal was het zo dat je al na 1 jaar kon verlengen. Dit is dus teruggebracht naar 3 maanden voor einde contract.

Ik vond het een beetje nep van ze om dat te doen, want ik ging er vanuit dat ik na 1 jaar weer een leuk toestel zou kunnen uitkiezen. Ik heb een brief geschreven naar afd. klachten en ik werd net teruggebeld. nadat hij eerst uitgelegd had dat het een coulance-regeling was, zei hij dat hij er een notitie van zou maken dat ik eenmalig me abbo zou mogen verlengen onder de huidige verlengingsvoorwaarden.(voor mij is dat pas mogelijke in augustus)

Voor de mensen die ook graag willen verlengen zoals het voor maart was, zou ik zeggen, schrijf een brief !

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:43

Reptile209

- gers -

Geef even aan welk abo je hebt, dan weten mensen ook meteen of het ook voor hen zou kunnen gelden ;).

offtopic:
* Reptile209 dacht eerst al: wat een raar ADSL verhaal... beroepsmisvorming dus ;)

Zo scherp als een voetbal!

Verwijderd

Topicstarter
sorry, ik heb een Kpn 25 Hi 2-jarig abbo. die was ingegaan in augustus 2004.
(ik heb net ook post gekregen van KPN, met een bevestiging van opzegging :? en dat ze na portatie van het nummer alle resterende maanden eff in rekening zullen brengen, zo wat lezen zij brieven slecht zeg)