Ik schreef net in een reactie \Program Files\XBT\Client\htdocs en de slashes werden weggehaald. Toen verving ik \ door \\ en toen stond er wel een enkele slash. Wordt unescape iets te vaak aangeroepen?
En wat moeten wij hiermee doen in Frontpage Algemeen?
Waar is dit forum voor bedoeld?
- In dit forum kun je terecht voor vragen, opmerkingen, klachten, suggesties en natuurlijk ook complimentjes over alles wat met de frontpage van Tweakers.net te maken heeft. Including, but not limited to; nieuws, meuktracker, reviews, vergeten passwords en galleries. Ook kun je hier terecht als je illegale of irritante reacties tegenkomt op de frontpage. Kortom: voor bijna alle dingen die je onder de aandacht van de frontpagecrew wil brengen. Er zijn maar een paar uitzonderingen (Abonnementen, Moderaties en Buyers Zone), zie daarvoor de volgende vraag.
In een reactie (...) op de frontpage (meuktracker in dit geval), maar escaping issues heb ik ook op andere plaatsen gezien waar reacties gepost kunnen worden en ik neem aan dat de code 'gedeeld' wordt.Robin Vreuls schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 14:11:
En wat moeten wij hiermee doen in Frontpage Algemeen?
[...]
Klopt, robin zwamt wat in de ruimte 
Ik heb een devver er even op gewezen
Ik heb een devver er even op gewezen
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Dit topic is gesloten.
![]()