[Word 2000] REF veld wordt niet gevuld in voetnoot

Pagina: 1
Acties:

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08-2025
Ik zal even kort uitleggen wat de bedoeling is.

Door middel van een ASK veld die wordt weergegeven tijdens het openen van het word document moet de gebruiker een getal invoeren om het juiste logo te plaatsen in het document. Ik maak gebruik van een IF (en includepicture veld) constructie om de juiste logo's te plaatsen. Dus kiest de gebruiker een '1' dan komt logo 1 er te staan, etc etc.

Nu wil ik de ook dat de voetnoot (voettekst) wordt ingevoerd met de juiste gegevens, deze bestaat uit de bedrijfsnaam. Deze moet gekoppeld zijn aan het ingevoerde getal wat de gebruiker heeft ingevoerd voor het logo. Dus kiest de gebruiker voor het getal '1' (dus logo 1) dan komt er bijvoorbeeld in de voetnoot de naam "Bedrijf 1", etc etc.

Wat ik dus gedaan heb is een bladwijzer toegevoegd aan het document. Daarna een ASK veld toegevoegd die verwijst naar die bladwijzer. Daarna heb ik een REF veld toegevoegd om daadwerkelijk het ingevoerde getal te plakken in het document.

Het probleem is nu dat het REF veld in de voetnoot niet wordt gevuld. Hij blijft dus leeg. En hij moet dus gevuld worden zodat ik de juiste bedrijfsnaam kan weergeven.

Iemand een idee?

[ Voor 3% gewijzigd door NiMu83 op 15-03-2005 12:42 ]

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.