Beste dames/heren,
Ik ben bezig met het maken van een dome protocol converter.
Hierbij is het de bedoeling dat ik een actie wil uitvoeren en dat ik dan kan kiezen met welke merk dome camera ik dit commando uitvoer.
Hiervoor is protocol informatie nodig waarin beschreven staat hoe het protocol van een bepaalde dome werkt. Ik heb op internet al heel wat rondgekeken en heb het volgende kunnen vinden:
A Pelco P and D implementatie in C#.
A Pelco P description in Ultrak documentatie. (Maybe they use it standard ?)
Bosch autodome protocol.
Honeywell GC655 Communication protocol, HSDN-251 protocol.
Kalatel Ascii protocol
en Sensormatic Rs-422/Rs-485 protocol.
Echter heb ik nog niet alle info die ik nodig heb..
Kan iemand me helpen aan de communicatie protocol beschrijvingen van de volgende merken..
Ultrak, VCL, Dennard, Panasonic, JVC en nog een protocol van Kalatel.
Ik wist niet precies waar ik dit verzoek moest posten maar ik ga er vanuit dat deze informatie indien deze bekend is, bekend is bij programmeurs.. Vandaar P&W.
Indien de post toch ergens anders thuis hoort mag hij best worden verplaatst.
Mvg Herpper
Ik ben bezig met het maken van een dome protocol converter.
Hierbij is het de bedoeling dat ik een actie wil uitvoeren en dat ik dan kan kiezen met welke merk dome camera ik dit commando uitvoer.
Hiervoor is protocol informatie nodig waarin beschreven staat hoe het protocol van een bepaalde dome werkt. Ik heb op internet al heel wat rondgekeken en heb het volgende kunnen vinden:
A Pelco P and D implementatie in C#.
A Pelco P description in Ultrak documentatie. (Maybe they use it standard ?)
Bosch autodome protocol.
Honeywell GC655 Communication protocol, HSDN-251 protocol.
Kalatel Ascii protocol
en Sensormatic Rs-422/Rs-485 protocol.
Echter heb ik nog niet alle info die ik nodig heb..
Kan iemand me helpen aan de communicatie protocol beschrijvingen van de volgende merken..
Ultrak, VCL, Dennard, Panasonic, JVC en nog een protocol van Kalatel.
Ik wist niet precies waar ik dit verzoek moest posten maar ik ga er vanuit dat deze informatie indien deze bekend is, bekend is bij programmeurs.. Vandaar P&W.
Indien de post toch ergens anders thuis hoort mag hij best worden verplaatst.
Mvg Herpper