Toon posts:

yamaha of plextor

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga binnen kort een nieuwe brander kopen maar ik weet niet voor welke ik moet kiezen.
De Yamaha CDW2100EZ 16x10x40 of de Plextor PX-W1210TA 12x10x32 zijn allebij even duur maar de yamaha is iets sneller, plextor misschien beter merk? ik weet het niet..

Zijn er nog andere dingen waar ik rekening mee moet houden?

Bedankt.!

• TB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21-09-2025

TB

pompiedom

Plextor heeft Burnproof!

• maddog_rvo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-04 14:13
Ik zou voor plextor gaan, ken er genoeg die er een hebben (inclusief ik) en die gaan al lang mee

Verwijderd

Topicstarter
ja plextor heeft burnproof maar yamaha heeft 8MB buffer..

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:04

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Plextor roelt gewoon :)...

Verwijderd

Het is 1 minuut verschil ofzoow . En door BurnProof is dit echt gewoon de Plextor die ik zou kiezen , hoewel moest ik SCSI hebben zou ik voor Yamaha gaan , goedkoper en 8MB Buffer , ruim voldoende dus . bv : een 8X fikker heeft 2MB cahce , deze 16X 8MB , sneleheidswinst 100% , cachwinst 200% , moet zeker genoeg zijn .

Verwijderd

Topicstarter
ik denk dat ik wel voor die plextor ga , dat ene minuuuuuuuuuuutje (kan soms wel lang zijn).

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-08 13:00

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Plextor 12x10x32A Burnproof :9

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06:44
Komt dat pro-BURNproof verhaal weer aan. Snap het niet, zo'n BP brander is een stuk duurder en voor (ik noem wat) 100 piek heb je een spindel cd's wat je van je levensdagen niet verknoeit met branden (of je moet wel een erg brak ding hebben), althans met mijn IDE blijft de buffer netjes op 98% en met mijn nieuwe Plextor (jah ze rulen zeker wel, maar dat wil niet zeggen dat de rest een stuk minder is) ook gewoon keurig op 95% bij 1 op 1 @ 12x.
Volgens mij moet je wel cd-fabriek hoeveelheden branden wil je wat aan dat BURNproof hebben, heb 1 keer een underrun gehad doordat ik met een IDE op 4x nog ff Quake ging starten :+

ow ja, moraal van het hele stuk: Koop waar je denkt het meest aan te hebben, denk jij dat je een minuut tijdswinst handig vindt dan een Yamaha, is goeie garantie een pre dan een Plextor, is een krat met nutteloze troep een pre dan een HP ofzo ;)

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Voor de garantie hoef je het niet te doen. Yamaha heeft naar mijn ervaring ook een goede garantie.

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06:44
Tsja ik noemde ook maar wat, ken die Yamaha niet, alleen de 8x brander heb ik is een paar op gebrand. Hoe het kwa service zit weet ik dan ook niet.

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Ik had 1,5 geleden een Yamaha4416E gekocht. Binne een half jaar kapot. Ik terug en had lang moeten wachten voordat ik hem terug kreeg. En wat kreeg ik er voor terug. Een 8424E.:) En die was ook weer binne een half jaar rot.:( Net binnen de garantie.:)
Dus fax naar Yamaha Belgie. TNT kwam een andere brengen. En oude mee terug nemen.

Dus heb nu een derde Yamaha.:) En maar 1x een gekocht.;)

Ik zou voor de Plex gaan. Maar een maat heeft een Yamaha SCSI en die werkt heeeel goed en die gast fikt wat af!

Zijn de beste branders die je kunt kopen.
The PlexWhore 0r the Dramaha!:P

Verwijderd

Plextor:9~ heeft goede!!! garantie bij kapot gaan van drive! Van Yamaha heb ik wel eens gehoord dat ze dezelfde kapotte drive gewoon terugsturen....lekker is dat!
Pagina: 1