Toon posts:

Outlook 2003 Sluit niet af

Pagina: 1
Acties:
  • 2.018 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Een klant van ons heeft een machine draaien op XP PRO SP2 met office 2003 pro.

Als hij zijn outlook afsluit, dan blijft deze gewoon rechts onderin aanwezig. de enige manier om dan outlook weer te openen is om via taakbeheer eerst OUTLOOK.EXE te killen.

Oplossingen die ik geprobeert heb en die niet gelukt zijn:

- Herinstallatie office
- repareren office
- updates office

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Genereert Outlook geen errors in je Windows Eventlogs? En kan drwatson hier niets mee? Reageert het icoontje rechtsonderin wel gewoon; of loopt hij vast?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Spider.007 schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 11:25:
Genereert Outlook geen errors in je Windows Eventlogs? En kan drwatson hier niets mee? Reageert het icoontje rechtsonderin wel gewoon; of loopt hij vast?
Hij loopt vast.. tenminste dat geeft ie aan als je dat icootje aanklikt... Drwatson wat was dat ook alweer? naar mijn weten staan er geen rare meldingen in de eventlog...

Verwijderd

is er een virusscanner geinstalleerd?? zoja welke?
Ik heb dit probleem gehad met een oude versie van McAfee Virusscan Enterprise 7.0.0
In het menu kun je via Help - > Info -> uitgeschakelde items iets inschakelen uitschakelen. Kijk daar eens.

Verwijderd

Topicstarter
Er word gebruik gemaakt van Norton Corparate edition. (nieuwste versie)....

• jefius
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20-08 22:29
Als je outlook 2003 gebruikt op een exchange server 5.0 of 5.5 dan kan het voorkomen dat outlook 2003 niet afsluit vooral als je soms ook nog outlook 200 gebruikt

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem: Windows XP SP2 en Outlook 2003 sluit soms niet goed af. Rechtsonderin in de taakbalk blijft het vierkante icoontje van Outlook zichtbaar. Als ik daar op dubbelklik krijg ik een melding dat de server niet reageert of iets dergelijks...(zit nu niet achter mijn compu). Ik krijg het icoontje alleen weg door via de Task Manager Outlook 2003 botweg te beeindigen.

Oh ja, als virusscanner gebruik ik Kaspersky Personal.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2005 15:25 ]

Verwijderd

Topicstarter
jefius schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 15:19:
Als je outlook 2003 gebruikt op een exchange server 5.0 of 5.5 dan kan het voorkomen dat outlook 2003 niet afsluit vooral als je soms ook nog outlook 200 gebruikt
Ze draaien met exchange 2003 (die in SBS 2003)...

heb het probleem nog steeds niet opgelost....

Verwijderd

Topicstarter
Niemand? :?

Verwijderd

heb het ook, draai ook kaspercy, zal daar dus wel ana liggen denk ik.

ikzelf trek me er weinig van aan

• _XipHiaS_
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Hangt er misschien een PDA of smartphone aan? Bij mij sluit hij pas echt af als die ontkoppelt zijn of uitgezet worden. Stond eerst ook ff raar te kijken.
Zoniet, dan zal iets anders die service gebruiken..
Anders ff een grondige geheugen of schijfcontroller test draaien.

[ Voor 14% gewijzigd door _XipHiaS_ op 17-05-2005 13:43 ]

• fonias
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-08 15:15
Ik heb 2003 SBS draaien icm met outlook 2003 prof op een win xp pro machine.
Totaal geen problemen.

Verwijderd

RPC15 : Ik heb hetzelfde probleem, net als tennisbal trek ik me er weinnig van aan. De reden dat outlook niet sluit is dat je een virusscanner hebt draaien die mail in/uit scant, deze scanner houdt oultoook open. Wanneer je je virusscanner disabled sluit outlook gewoon af.

Hier nog wat info:

http://www.slipstick.com/problems/close.htm

Trouwens misschien bestaat er wel een kill outlook appje, search and you will find :)

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

SA >> OFF

• Powermage
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-06 14:25
Nu weet ik dat ik dit topic een ontzettende rot schop geef, maar is hier nog steeds geen oplossing beschikbaar? 2 pc's hebben er last van, en hier vinden ze dat niet kunnen. het moet gewoon afsluiten, en ik mag dat even regelen... (het is een bekend probleem, maar dr is niks tegen te doen ?)

Join the club

Verwijderd

Topicstarter
bij mij is het probleem ook nog steeds niet opgelost...
Pagina: 1