Toon posts:

Afbeeldingen laden wel in ie6 maar zijn niet zichtbaar.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heren,
Ben zelf al wezen zoeken op got/google. Echter niets kunnen vinden wat de oplossing voor het volgende probleem. Hopelijk hebben jullie een idee over dit probleempje:

Ik heb hier een doosje staan: Windows2000, ie6.0, Office2k. Verder niets bijzonders geinstalleerd.
Wanneer ik een internetpagina wil openen, b.v. www.belvilla.nl dan worden de plaatjes wel netjes geladen, maar zijn vervolgens niet zichtbaar. Wanneer je je muis over dit plaatje beweegt, heb je wel de mogelijkheid om op de desbetreffende link te klikken. Het lijkt net alsof het een wit/transparant plaatje is. Dit gebeurt overigens op meerdere sites. De plaatjes staan wel in de Temporary Internetfiles. Wanneer je dan deze afbeelding een dubbelklikt geeft opent het plaatje netjes en is ie zichtbaar.

Wat heb ik zelf gedaan:
- Internet Explorer update gedaan, (ie 6.0 sp1, is nu 6.0.2800.1106)
- Java update gedaan.
- Met het handje de bestanden d:\winnt\Temporary Internetfiles (ook cookies) weggegooid.
- Privacy en Security op z'n laagst gezet.
- Automatische codering aangezet.
- shdocvw.dll opnieuw geregistreerd.
- Gekeken bij Extra, Internet Opties, Geavanceerd, Multimedia. Daar lijkt ook alles goed te staan.
- urlmon.dll opnieuw geregistreerd.
- Spyware(HitmanPro 2.07) en virusscan gedaan.

Als iemand iets weet dan: _/-\o_

Verwijderd

Topicstarter
Niemand?

Verwijderd

Probeer eens cache leeggooien, instellingen op default en vervolgens opnieuw opstarten.

Verwijderd

Topicstarter
Nogmaals ff geprobeerd. Helaas was dat het ook niet. Thanks anyway

• Eichii
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 04-09-2017
Of eventueel proberen of het wel met een andere browser wel lukt zoals mozilla ofzo?

Wordt er niks meegeladen als windows opstart ofzo wat hem zit te buggen...

• Issems|IA
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-03-2005

Issems|IA

Fast And Furious :P

ik weet niet of deze fix ook voor windows 2000 werkt maar aangezien het bijna hetzelfde als XP werkt zou je het kunnen proberen :

Ga als volgt te werk:
1. Sluit alle Windows-toepassingen af.
2. Klik op Start, klik op Uitvoeren, typ regedit in het vak Openen en klik op OK.
3. Klik op de volgende registersubsleutel:
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main\FeatureControl\FEATURE_LOCALMACHINE_LOCKDOWN
4. In de subsleutel FEATURE_LOCALMACHINE_LOCKDOWN voert u de volgende stappen uit:a. Klik op Iexplore.exe.
b. Open het menu Bewerken en klik op Wijzigen.
c. Typ 0 in het vak Waardegegevens en klik op OK.
d. Klik op Explore.exe.
e. Open het menu Bewerken en klik op Wijzigen.
f. Typ 0 in het vak Waardegegevens en klik op OK.

5. Open het menu Bestand en klik op Afsluiten om de Register-editor af te sluiten.
6. Start Windows opnieuw op.

Lijkt op een register fout die de plaatjes in dit geval niet toont (register van IE)

Verwijderd

Topicstarter
Thanks iedereen. De registry fix heb ik geprobeerd. Helaas was ook dit niet de oplossing :-( Via Firefox gaat het ook fout....
Het blijft een vreemd probleem....

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-02 18:05

DeMoN

Pastafari

Browse je via een proxy of zo?
En zo ja, probeer het eens zonder.

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
Ok met en zonder proxy geprobeerd. Dit blijkt helaas niet te helpen.

• Coen Rosdorff
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
mtu probleem?
Blokkeer je icmp packets op je firewall / router?

Verwijderd

Topicstarter
little_soundman schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 02:22:
mtu probleem?
Blokkeer je icmp packets op je firewall / router?
ICMP packets worden inderdaad wel op router geblokkeerd. Zou dat het kunnen zijn? Andere clients hebben er echter geen last van.

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-02 18:05

DeMoN

Pastafari

Ik weet niet of je er een modem in hebt hangen oid maar het lijkt mij wel interessant om eens te kijken hoe die bak het gaat doen als hij direct op het net hangt.
Ik krijg de indruk dat die pakketjes vanaf jouw PC heel wat hops maken voordat ze ook echt het net opgaan en omgekeerd. (je hebt het over firewall, proxy, enz).
En mede omdat je met verschillende browsers last van dit probleem hebt lijkt me er een kans in te zitten dat het dan wel goed gaat.

Wat het ook nog kan zijn is dat het iets te maken heeft met de algemene plaatjes rendering van Windows. Als die gewoon brak is heeft ook elke browser er last van lijkt me.

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Pagina: 1