[2003] DHCP opties - domain instellen*

Pagina: 1
Acties:

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:34
Hallo,

Ik wil graag dat de DHCP server de domeinnaam en het ip-adres van de DNS server meegeeft aan zijn cleints. Ik weet dat ik dit doe doormiddel van scope opties. Ik kan alleen nergen informatie daarover vinden, over hoe het werkt en hoe je het toepast altans.
Heeft iemand hier mischien wat documentatie oid over liggen of mischien is het makkelijk uit te leggen. Google ed hielp helaas niet. De site van windows legt wel uit wat het is maar verteld niet hoe je het doet en welke opties er alleemaal bestaan.

MVG

FreeReef.nl

Verwijderd

Verwijderd

nketelaar schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 10:55:
Hallo,

Ik wil graag dat de DHCP server de domeinnaam en het ip-adres van de DNS server meegeeft aan zijn cleints. Ik weet dat ik dit doe doormiddel van scope opties. Ik kan alleen nergen informatie daarover vinden, over hoe het werkt en hoe je het toepast altans.
Heeft iemand hier mischien wat documentatie oid over liggen of mischien is het makkelijk uit te leggen. Google ed hielp helaas niet. De site van windows legt wel uit wat het is maar verteld niet hoe je het doet en welke opties er alleemaal bestaan.

MVG
heb je uberhaupt de opties in de dhcp server bekeken? de meeste dingen zijn toch wel duidelijk...

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Kleine titel edit - je vorige topic titel zegt wel heel weinig over je probleem :)