Toon posts:

Welke WLAN AP/Router??

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben toch maar van plan een draadloos netwerk aan te leggen. Ik liep een hele tijd te geilen op de Linksys 54Mbit router, maar ik zie het heel even niet goed meer. Er zijn (schijnbaar) zoveel 54Mbit Linksys WLAN routers, dat ik maar eens even verder ben gaan kijken dan alleen een Linksys.

Maar nu kom ik er helemaal niet meer uit :( Zoveel keuze, terwijl ze allemaal hetzelfde doen. Draadloos je verbinding geven.

Dus hierbij mijn vraag aan degene die zich er wat dieper in hebben verdiept.
Welke WLAN AP/Router is een goeie? Ik wil graag 100 euro uitgeven, maar daar wil ik graag wel een notebook WLAN pcmcia kaartje bij hebben. Uiteraard, als er goedkopere zijn welke natuurlijk net zo goed zijn, dan hoor ik dat graag.

Ik heb nu een Speedtouch router, maar ik wil deze min of meer ertussen uit hebben, dus dat de WLAN router alles overneemt. Dat betekent dus wel dat ik een WLAN router zoek met 4 poorten voor eventuele normale kabelverbinding naar mijn andere pc's toe.

Iemand die me verder wilt helpen?

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07-05 13:54
Ik heb een week geleden op 2 plaatsen een Asus WL-500G geïmplementeerd.
Werkt perfect, en heeft een goed bereik. Ook mooie features, zoals usb, printserver en bandwith management.

Ik hoef zelf geen linksys wireless spul meer, slechte ervaringen met bereik.

Verwijderd

Topicstarter
Neem aan dat je de luxe versie hebt dan?

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07-05 13:54
Stond niet op de doos iig... Besteld bij PC Megastore, en daar hadden ze maar een versie.

Verwijderd

Topicstarter
Ok, nog 1 vraagje. Heeft deze een opening om je telefoonkabel erin te stoppen? Dus dat ik mijn speedtouch kan weggooien?

Verwijderd

Volgens mij heeft de http://www.asus.com/produ...less/wl-500g/overview.htm geen ingebouwd modem. Ik heb geen ervaring met dit accespoint maar aan specificaties te zien ziet het er erg goed uit. Ook heb ik wat reviews over dit accespoint gelezen en ze waren allemaal postitief.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2005 15:05 ]

Verwijderd

Policy - Network Troubleshooting

Neem die eens door zou ik zeggen. Dit soort topics zijn niet de bedoeling daar dit onderwerp al tot in den treure besproken is.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.