BB TV met kleine kast beschadiging, doen of niet?

Pagina: 1
Acties:

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:26

greatgonzo

schit-te-rend!

Topicstarter
Ik kan zeer goedkoop een aristona breedbeeld tv kopen (ongeveer 100 euro), met een kleine beschadiging aan de kast. Volgens de verkoper heeft het beeld zelf niets te lijden onder deze beschadiging. TV is maar 1,5 jaar oud.

Wat kan ik verwachten als ik de tv koop? Ook de electronica kapot, of zal dat wel meevallen (beeld is waarschijnlijk nog goed)

Punt is: mijn budget is dus niet groot, en zo goedkoop krijg ik natuurlijknooit meer een 1,5 jaar oude tv. Als de beschadiging dus alleen aan de buitenkant zit, zal het misschien wel meevallen denk ik. Wat is jullie ervaring met dit soort dingen. Als echt alleen de kast wat beschadigd is, heeft de rest van de tv daar nog wat onder te lijden?

• LoeiOrdinair
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:06

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

Lijkt me sterk dat de electronica kapot zal zijn met een kleine beschadiging. Tv's kunnen echt veel hebben tegenwoordig. Er moet echt wel een hele dikke deuk in zitten wil er misschien iets kapot gaan van binnen. Maar wat voor een tv is het voor de rest?

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Topicstarter

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Topicstarter
wezen kijken, behalve een barst in de rechterspeaker (naast scherm), ziet de tv er gewoon goed uit. Nix mee aan de hand zo te zien.

volgens mij kan ik met die 100 euro geen buil vallen

• Adonias
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-01 10:39

Adonias

Oe! Buttons :9

Gewoon doen. Maar check voor aanschaf even of alles het doet (menu, pip, teletext, ab, geluid(s instellingen), check ook voor convergentie (dat de kleuren netjes over elkaar heen lopen), vooral in de hoeken. Kijk ook of je geen kleurvlekken in beeld hebt.

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Topicstarter
hij heeft hem al gebracht, nix mee aan de hand

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Topicstarter
weet iemand toevallig een handleiding voor de oudere types tv's te vinden?

De knoppen op de AB zijn een beetje versleten.

• LoeiOrdinair
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:06

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

DIe handleidingen kan je gewoon bij Aristona bestellen. Of in elke willekeurige electronica zaak.

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Topicstarter
whaaha! even de HT set erop aangesloten, wat een beeld!

Dit is echt de beste koop die ik ooit voor 100 euro heb gedaan!

btw, heb handleiding nodig voor een philips universal remote, de originele AB is vervangen.
Pagina: 1