Tweakdsl wil me niet helpen!!

Pagina: 1
Acties:
  • 64 views sinds 30-01-2008

• sjdw
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-02 08:05
Beste Tweakers,

Ik ben overgegaan van Dutchweb naar Tweakdsl. Dit vanwege het faillissement van deze fantastische partij. Internet was binnen 2 dagen geregeld. Petje daarvoor af. Het telefoongedeelte blijkt vanaf het begin moeilijk te zijn.

Ik heb 2 telefoonnummers die ik gebruik, 1 van beiden heeft het het vanaf het begin nog niet gedaan. De andere is vrijwel nooit (vanaf het begin al) bereikbaar geweest vanaf het mobiele netwerk(maakt niet uit welke telco). Ook vanaf het vaste netwerk ben ik vaak niet bereikbaar.

Nu ben ik al 3 weken bezig om mijn vodsl te fixen. Zonder resultaat, na 3 weken lang aardig te zijn geweest en constant te hebben gehoord dat het vandaag of morgen opgelost is ben ik faxen gaan sturen maar daarin klachten en in gebreke stellingen.

Ook heb ik gisteren een pittig gesprek gehad met een van de medewerkers, ook wederom zonder resultaat. Weer word ik kennelijk weer teruggebeld en werkt het vandaag / morgen.

Vandaar deze smeekbede: please help me here and fix the damn vodsl.

Greetz,

Freakie

PS, voor het geval dat een tweakdsl medewerkers dit leest, mijn gegevensL 7328 NJ, huisnummer 507

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

En nu je probleem :? Je vertelt niets, maar dan ook echt _niets_, over de setup die je gebruikt, wat er al geprobeerd is om het op te lossen, etc. Hoe moeten wij je dan helpen? We weten bijvoorbeeld niet wat voor telefoontoestellen en voDSL modem/router je hebt, welke bekabeling, wie heeft het aangesloten en hoe is dat gebeurd?

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

• sjdw
atlex, ik ben een werkende vodsl verbinding bij dutchweb gegaan naar tweakdsl en vanaf dat moment constant in de weer geweest om vodsl werkende te krijgen.houden bij tweakdsl.

setup: bbned copperjet(dat oranje ding).

Verwijderd

een beetje vaag dit allemaal! :?

• sjdw
wat is er vaag aan dan? als men meer info wil...dan kan dat..wil alleen het probleem opgelost hebben...nix meer, nix minder

• collin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-02 14:37

collin

Who da man !!

Behalve je klacht aanhoren over de service van TweakDSL, kunnen we voor de rest neit veel doen! Lees nou eens je eigen topic door en schat eens in of daar genoeg info in staat om je te kunnen helpen. Wellicht kom je dan tot de conclusie dat je vrijwel geen info geeft en wellicht ga je die dan geven.

Mijn iRacing profiel

• sjdw
welke info mis je? ik had een werkende internetverbinding + vodsl via dutchweb. die zijn failliet. sinds overgang naar tweakdsl niets anders dan problemen. kennelijk willen/kunnen ze me niet helpen maar vertellen ze me dat niet. ik had gehoord dat er nog wel eens iemand van tweakdsl hier kwam en dat het wellicht zou helpen dat ik iets hiero zou plaatsen. nu heb ik dat laatste nu gedaan.

Vraag : Zal ik het spellen dan, kan een tweakdsl medewerker me nu dan eindelijk eens helpen?

• Specht
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15-02 15:01

Specht

Il Cuore Sportivo

Dit is geen helpdesk forum van tweakdsl ofzo... 8)7 :+

AMD Ryzen 7 5700X / 32GB DDR 3200 /AMD Radeon RX6700 XT / 2x Kingston 1Tb SSD Nvme

• sjdw
eheh, dit was een idee van vasten in #tweakers.net

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
sjdw schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 11:06:
eheh, dit was een idee van vasten in #tweakers.net
Ja, omdat IRC en #tweakers.net ook niets maar dan ook niets met TweakDSL te maken heeft :)

edit:
Al moet ik zeggen dat ik als Aop van #Tweakers.net op dat moment niet aanwezig was :)

Overigens geef je afgezien van het feit "Hij doet ut niet!!1one" totaal geen informatie over WAT er niet werkt, dus aangezien wij geen medewerkers van TweakDSL zijn, kunnen we ook hier niets voor je doen.

[ Voor 39% gewijzigd door Osiris op 15-03-2005 11:08 ]

• ManiacScum
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-06-2025
sjdw schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 10:55:
welke info mis je? ik had een werkende internetverbinding + vodsl via dutchweb. die zijn failliet. sinds overgang naar tweakdsl niets anders dan problemen. kennelijk willen/kunnen ze me niet helpen maar vertellen ze me dat niet. ik had gehoord dat er nog wel eens iemand van tweakdsl hier kwam en dat het wellicht zou helpen dat ik iets hiero zou plaatsen. nu heb ik dat laatste nu gedaan.

Vraag : Zal ik het spellen dan, kan een tweakdsl medewerker me nu dan eindelijk eens helpen?
Misschien werkt hier ook iemand van de Wehkamp en kan die ff zorgen dat mijn bestelling wordt opgenomen... hoef ik ook niet te bellen of via hun internet-site op te zoeken..

Doe maar een paar schoenen..... genoeg info toch? :P

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

I&T is niet de helpdesk van Tweakdsl. Je moet er toch met hen uit zien te komen.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.