Ik zit met het volgende. Voorheen had ik een Geforce MX440 met TV-out. Deze had ik via een kabel waaraan een svideo stekkertje zal aangesloten op de kaart en aan de andere kant vd kabel een Scart voor aan de tv. De TV heeft geen S-video ingang.maar het lukte toch omdat de outgang van de kaart geen echte S-videouitgang is (dat ben ik wel tegengekomen op FAQ) Op dit moment ben ik in het bezit van een Radeon 9800 PRO met wel een echte S-videouitgang..je snapt het al: zwart-wit beeld. Ik heb bij de kaart een verloopstekkertje van S-video naar composite. Dus deze vormt de signalen ook om (denk ik). Nu ben ik dus op zoek naar een stekkertje zodat ik de composite weer aan kan sluiten op de oorspronkelijke kabel. Aan een kant dus een composite male en aan de ander kant een stekker die IN het s-video stekkertje past. Dit moet en mag dus geen echte s-video zijn want anders krijg ik denk ik weer zwartwit.
Is het een beetje te volgen? Bestaat zoites of is het op een ndere manier op te lossen. Ik heb deze kabel namelijk liggen en wil daar gebruik van maken. wit/rood/geel naar wit/rood/geel zou het makelijkste zijn maar dan moet ik weer een kabel (van 20m) aanschaffen.....
Is het een beetje te volgen? Bestaat zoites of is het op een ndere manier op te lossen. Ik heb deze kabel namelijk liggen en wil daar gebruik van maken. wit/rood/geel naar wit/rood/geel zou het makelijkste zijn maar dan moet ik weer een kabel (van 20m) aanschaffen.....