Probleem.

Pagina: 1
Acties:

• gkros
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 04-06-2023
Hoi,

Ik zit met het volgende probleem ik heb een number nine pepper m32 tnt2 m64 :( videokaart.
Ik heb er orginele drivers bij maar die zijn al een jaartje oud en als ik nu nieuwe detonator drivers wil installeren dan gaat hij of gelijk al bij het opstarten en anders bij het spelen van een spel op tilt dan gaat mijn beeld op zwart en van mijn monitor wordt het licht oranje knipperend mijn geluid blijf het wel doen maar ik kan mijn computer niet meer normaal afsluiten.
Wie weet hoe dit kom en of er iets tegen te doen is.

Verwijderd

Ik heb gister via de telefoon iemand geholpen die ongeveer het zelfde probleem had (alleen met een oude vid. en pc)

Bij hem lag het aan het feit dat de instellingen (resolutie) te hoog lag voor de monitor (afhankelijk van monitor of hij op stand-by schiet of slecht beeld geeft)

Misschien kun je opstarten in veilige modus (f8) en zo de instellingen op 800*600 zetten (let wel.... er staat 640*480 in veilige modus)
Gelijk opnieuw opstarten en dan is het (hopelijk) opgelost.

suc6

• digifun
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

digifun

De nieuwste detonators lopen niet zo mooi met de tnt2 kaarten.

u can fool all people some time and fool some people alltime

• gkros
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 04-06-2023
Hoi BleuEye81 ik zal eens wat gaan rommelen met de resolutie maar ik zeg hij doet het de ene keer gelijk bij het opstarten en de andere keer pas als ik een spel ga spelen.

Weet iemand waar ik oude detonator drivers vandaan kan halen.

Verwijderd

Okay, een beetje verkeerd gelezen.
Bij de persoon die ik had geholpen deden zijn spelletjes het wel (bv. Red Alert), omdat de pc gewoon opstarte in Win. en dan als hij de cd erin stopte (hij had geen beeld meer zodra de pc win in kwam) en op enter drukte het spel (met beeld) tevoorschijn kwam.
Maar is logisch, want dan kan de monitor de resolutie wel weer aan.

Maar hopelijk vind je het probleem.