Gigabyte 915P Ziet geen hardeschijf in windows setup

Pagina: 1
Acties:
  • 20 views sinds 30-01-2008

• knoknok
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-03 18:55

knoknok

n00b 4 life

Topicstarter
Ik was dus heel erg blij dat ik een nieuw stysteem gekocht had maar nu wordt het al weer minder.

Ik heb een GA-8I915P moederbordje met op primary IDE mijn 2 dvd branders en op Secudary IDE mijn maxtor 160 gig ATA. Omdat op dit moederbord nog een derde IDE aansluiting zit en de 2e en 3e IDE als raid kunnen werken krijg ik mijn harde schijf maar niet aan de gang... dat wil zeggen.. windows ziet hem niet tijdens de setup. Ik heb in de bios al vanalles geprobeerd en mijn raid controller al uit gezet maar niets blijkt te werken.

Heeft iemand een idee?? Kheb ook al hier overal gezocht maar geen oplossing kunnen vinden..

m.v.g knoknok

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Het antwoord staat gewoon in de handleiding van je moederbord, alsook in de FAQ van dit subforum. Dat zijn toch wel de naslagwerken die je minimaal moet raadplegen voordat je een topic start. Zie ook de "Let op" tekst bovenaan in de [New Topic] van elk subforum :)

Met de kreet "ik heb overal gezocht" kom je ook nergens. Geef aan waar je hebt gezocht, wat je hebt uitgevonden, wat je hebt uitgeprobeerd, wat je hebt uitgesloten en waarom het niet lukte, compleet met de eventuele foutmeldingen. Zie ook de Algemene gedragsregels (Netiquette) :)

Dit topic is gesloten.