Plaatjes weg bij Dane-elec *devver*

Pagina: 1
Acties:

• diederik77
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07-12-2025
Toen ik laatst niets te doen had en eens bij de sponsors keek, zoals die onderaan de frontpage staan, leek het me leuk om eens het artikel te lezen dat jullie geschreven hebben na in de Dane-elec fabriek te zijn geweest.

Mooi artikel, ik vind het heel interessant, maar vanaf pagina 2 ontbreken alle plaatjes. Beetje slordig, bij een sponsorlink ;) , maar ook wel jammer, het leek me nou juist leuk om te zien hoe die productierobots eruit zien.

Zouden die plaatjes nog ergens in het systeem te vinden zijn? Zijn de links misschien te repareren?

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Dit is een algemeen probleen in alle oude artikelen, omdat athena.tweakers.net vroeger gebruikt werd om plaatjes op te zetten maar nu niet meer op die manier toegankelijk is. IMO iets dat een serverdude of devver mag oplossen (rewrite-rule in apache ofzo?), want niemand hier zal zin hebben om overal alles langs te gaan lopen om athena.tweakers.net voor www.tweakers.net te gaan vervangen ;)

[ Voor 25% gewijzigd door Wouter Tinus op 15-03-2005 15:08 ]

Professioneel Hyves-weigeraar

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ik heb de URL's in die review aangepast, maar dat wil niet zeggen dat ik dat bij alle oude reviews ga doen :+ .

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

* moto-moi kijkt naar titel concludeerd dat 'ie er niets mee te maken heeft, en edit te titel weer.

Devvers zouden wel een leuke regexp kunnen schrijven om plaatjes naar www.tweakers.net te laten verwijzen i.p.v. athena.tweakers.net :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Professioneel Hyves-weigeraar

• diederik77
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07-12-2025
Bedankt voor het aanpassen... toch leuk om al die machines te zien, ook al zijn ze al een paar jaar oud :)
Pagina: 1