Toon posts:

[XP] Energiebeheerschema's allemaal verdwenen*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een kennis van me heeft een probleem.
Namelijk dat ze door haar geklooi al haar energiebeheerschema's heeft verwijderd en er nu geen enkele meer kan aanmaken.
Ik heb reeds gezocht op dit forum en ik heb deze doeltreffende topic gevonden alleen weet ik nu wel de locatie maar nog niet de oplossing van het probleem.

Die persoon heeft namelijk 43 mapjes staan
Mijn kennis enkel nog 2 nummer 3 en 4 staan nog in
HKEY_CURRENT_USER/Control Panel/PowerCfg/PowerPolicies
Maar ook dan nog is er niks terug te vinden van schema's
Wat kan ik eraan doen

PC Specs
Pentium 4
2.4 ghz
512 ram
Win XP

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Wat heb je allemaal al geprobeerd, en wat lukte daar niet aan? Als je geen nieuwe schemas aan kan maken zou je een foutmelding moeten kunnen vinden ergens. Wat is die exacte melding? Heb je al eens geprobeerd even SP2 opnieuw te installeren ?

Hier op GoT doen we in ieder geval altijd zelf wat onderzoek voordat we een topic openen. Ik zet nog even [XP] in de titel. dit is conform Windows Operating Systems - Policy verplicht in Windows Operating Systems. Let je hier in de toekomst zelf ook even op?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
deze pc is nog niet voorzien van SP2

Verwijderd

Ik heb net een soortgelijk probleempje gehad, bij mij stonden er 4 mapjes onder PowerPolicies. Alleen mapje 1 had helemaal geen inhoud verder (geen Description/Name/Policies zoals de andere mapjes wel hebben). Na het verwijderen van dit mapje heb ik mijn andere profielen weer gewoon terug. Misschien dat er bij jou ook een 'leeg' mapje zit?

Verwijderd

Topicstarter
ik zal even proberen bij die kennis van me om dat uit te voeren zoals jij zegt eduard.
Ik hou jullie op de hoogte

Verwijderd

Topicstarter
het veranderd nog steeds niet.
Er moet toch een manier zijn ?
Pagina: 1