Toon posts:

logitech 510mx

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo ik zit met een probleem ik heb een logitech 510mx muis, maar als ik mijn computer uit zet dan blijft het rode licht van me muis gewoon aan.
hoe kan ik er voor zorgen dat hij gewoon uit gaat ?

• y2kbug
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-09-2022
stroom van je pc afhalen...
lijkt alsof er spanning op de usb poort blijft staan waardoor het ledje in je muis blijft branden

• mach2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-02 21:13
In je bios kijken, daar staat vast wel een optie ergens bij powermanagement (of zoiets) om alle stroom van je moederbord af te halen als je je computer afsluit. Weet zo ff niet zo gauw wat je precies om moet zetten.

edit: check dit topic ff logitech optical mouse led blijft branden

[ Voor 23% gewijzigd door mach2 op 15-03-2005 00:08 ]

Hallo

Verwijderd

Kijk in manual van je moederbord, je moet bij power management voor USB zijn. Daar kan er opstaan welke jumper je moet uit en in halen.

Ik heb dat ook bij een asrock moederbord met usb recom tobo en mx510.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb me muis in de ps2 zitten.niet usb.

mach2 dat staat uit wat jij bedoeld.

Verwijderd

Staat dan misschien wake-on-PS/2 aan in je BIOS? Toen ik dit niet aan had staan was voor zover ik me kan herinneren het lampje altijd uit als de PC ook uit stond. Nadat ik dit aangezet had bleef het lampje ook na het uitschakelen van de PC aan. Misschien dat het dus daar aan ligt.

Verwijderd

Topicstarter
die staat bij mij uit.

weet iemand hoe ik het kan verhelpen?
en als dat lampje als maar aan blijft staan gaat hij eerder stuk denk ik.
quote]1440 schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 23:43:
Staat dan misschien wake-on-PS/2 aan in je BIOS? Toen ik dit niet aan had staan was voor zover ik me kan herinneren het lampje altijd uit als de PC ook uit stond. Nadat ik dit aangezet had bleef het lampje ook na het uitschakelen van de PC aan. Misschien dat het dus daar aan ligt.[/quote]

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:39
Heb je er last van dan?
Het is per moederbord verschillend, en er is meestal niets aan te doen.

Haal de schakelaar op je kabel-doos gewoon om na het pc-en.. :) (of erger je niet aan dat licht, moet je eens weten wat er 24/7 in mijn kamer knippert aan Ledjes enzo :X..
Pagina: 1