Ik ben dus sinds 3 dagen overgestapt van hccnet kpn naar hccnet bbned. Allereerst was mij beloofd dat ik gewoon mijn ip adres kon behouden welke ik al 4 jaar (!!!!) gebruik(te). Na aangesloten te zijn had ik een ander IP. Ik hccnet bellen, zegt een ongelofelijke *********** bij de "administratieve helpdesk" dat de ip adressen bij kpn adsl door hccnet worden uitgedeeld en dat als je via bbned je adsl hebt het via bbned gebeurd...op de vraag wat hccnet dan eigenlijk aan mij levert had hij geen antwoord, maar ik moet wel gewoon blijven betale (jah ok..maar waarom dan
). Anyway....net weer een adsl disconnect achter me rug, meteen half msn op me nek waarom o.a mijn teamspeak server (nog maar te zwijgen over mijn domeinen) die niet meer draait enz. Blijkt ********* weer me IP te zijn veranderd
Op de hccnet site staat dat ik bij ADSL Pro 8 een vast ip adres krijg....een ip adres dat bij elke disconnect veranderd vind ik niet vast. Ik ga morgen hccnet bellen en zeggen dat ze het oplossen, zoniet dan stop ik de betaling. Sta ik hiertoe tot in mijn recht? Op grond van niet geleverde diensten waar ik wel (nog) voor betaal?
(zo stukje agressie is alweer weg
)
edit: (ok daar istie weer, weer een disconnect
)
Op de hccnet site staat dat ik bij ADSL Pro 8 een vast ip adres krijg....een ip adres dat bij elke disconnect veranderd vind ik niet vast. Ik ga morgen hccnet bellen en zeggen dat ze het oplossen, zoniet dan stop ik de betaling. Sta ik hiertoe tot in mijn recht? Op grond van niet geleverde diensten waar ik wel (nog) voor betaal?
(zo stukje agressie is alweer weg
edit: (ok daar istie weer, weer een disconnect
[ Voor 9% gewijzigd door DutchTSE op 15-03-2005 00:12 ]