bestaan er nog moderne (nieuwe) mortal kombat clonen?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
vroeger, lang lang geleden speelde ik mortal kombat 1 & 2. Briljant spellen waren dit, samen met een vriend uren lang, dagen lang fight!!!! elke karakter tegen elk karakter, fatality etc etc.
heerlijk op m'n toetsenbord raggen met 2 man. HP HP LP

toen kwam 3, die vond ik minder en toen kwam 4 welke wel weer ok was.

ok ik wil geen discussie over welke de beste is, ik wil gewoon graag weten of er uberhaupt een deel 5 voor de pc gemaakt wordt, en/of er coole clonen zijn.

vreemd genoeg ken ik er eigenlijk geen voor de pc. Wat ik eigenlijk vreemd vind, als je kijkt naar het succes van deze spelformule.

ben benieuw naar jullie mening

[ Voor 5% gewijzigd door Tennisbal op 14-03-2005 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
weinig, je moet ervoor toch echt bij de consoles zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe Mortal Kombat games zijn gewoon niet voor de PC verschenen omdat ze meuk verkochtten. Mortal Kombat: Deadly Alliance (X-Box, PS2, Cube), Mortal Kombat: Deception (X-Box, PS2, Cube), Mortal Kombat Advance (GBA) en Mortal Kombat: Shaolin Monks (X-Box, PS2) zijn nieuwere MK spellen...de laatste is nog niet uit trouwens...

offtopic:
And shepherds we shall be, for thee my Lord for thee, Power hath descended forth from thy hand, that our feet may swiftly carry out thy command, we shall flow a river forth to thee, and teeming with souls shall it ever be. In nomine patris, et filii et spiritus sancti!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
Verwijderd schreef op maandag 14 maart 2005 @ 23:56:
Nieuwe Mortal Kombat games zijn gewoon niet voor de PC verschenen omdat ze meuk verkochtten. Mortal Kombat: Deadly Alliance (X-Box, PS2, Cube), Mortal Kombat: Deception (X-Box, PS2, Cube), Mortal Kombat Advance (GBA) en Mortal Kombat: Shaolin Monks (X-Box, PS2) zijn nieuwere MK spellen...de laatste is nog niet uit trouwens...

offtopic:
And shepherds we shall be, for thee my Lord for thee, Power hath descended forth from thy hand, that our feet may swiftly carry out thy command, we shall flow a river forth to thee, and teeming with souls shall it ever be. In nomine patris, et filii et spiritus sancti!
zijn deze allemaal beat um up>? dus zoals het oude concept?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Ja opzich wel, op de console heb je veeeel meer van zulke games. Soul Calibur 1&2 vind ik persoonlijk een hele goede. Ook was ik fan van MK 8) (vooral Scorpion, Get over here !! 8) ). Als je het echt geweldig vind zulke games, schaf gewoon een console aan :) . Wel even kijken welke je het meest trek natuurlijk.

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
damned, echt ruk dat ze niet op de pc uitkomen, misschien toch eens aan een XBOX denken, grrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Kijk ook eens naar mame dit is een arcade emulator. Daar kan je ook veel roms voor krijgen ( legaal + illegaal ) Daar heb je ook all streetfighters / king of fighters / mortal kombats etc voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
Gomez12 schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 11:16:
Kijk ook eens naar mame dit is een arcade emulator. Daar kan je ook veel roms voor krijgen ( legaal + illegaal ) Daar heb je ook all streetfighters / king of fighters / mortal kombats etc voor.
thanks, ga zo ff kijken. Ook de nieuwste mortal kombats?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virgil
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08 02:10

Virgil

We're not alone

Nou, er is een hele goede beat em up voor de PC. Te weten. Guilty Gear X reload. Onwijs relaxed, snel, en heeft het echte oldschool gevoel! De AI, sja, die is gewoon ge-weldig!

Guilty Gear vind je in de betere game-speciaalzaken.

Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Vechtspellen en PC's gaat niet echt samen, het aantal games is op 1 hand te tellen.
Technisch kan een PC het makkelijk aan maar ze zijn er gewoon niet of nauwlijks.

Zelf heb ik oa. voor dit soort games een Xbox gekocht vorig jaar.
En ik moet zeggen dat het een prima keus is geweest :D

Tegenwoordig zijn alle Mortal Kombat's 3D ipv. 2D netzoals het gros vechtgames.
Dus wil je echt 3D dan blijft er op de PC weinig over, op de consoles heb je keus zat, zowel 3D als 2D.

Met MAME op de PC kom je ook een heel eind, echter moet je geen grafische hoogstandjes verwachten aangezien deze games al jaren oud zijn. Wel zijn dit de originele MK's zoals vroeger in de arcade hallen.

Dus als je echt de nieuwste MK's wilt spelen zal je toch echt een console moeten kopen :)

Dit is de laatste: MK Deception
Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2004/reviews/919923_20041004_screen003.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
speelt dat nou lekker op een xbox en 3d?

ik zit er nu serieus over te denken om een tweedehands (maar zijn er niet zoveel) XBOX ergens op de kop te tikken, alleen voor dit soort spellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
ENORME KICK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-10 11:30

Sagat

Is pappa x2!

Antwoord op je vraag, ja een het speelt goed (althans soul calibur 2 wel, mortal kombat heb ik nog niet gespeeld op de x-box)
Ik weet trouwens niet of je speciaal mortal kombat wilt spelen. Maar anders is het misschien ook een idee om voor een dreamcast te gaan, je hebt dan de keuze uit alle grote vechtseries zowel 2d als 3d en ze zijn volop 2e hands beschikbaar.
2d:
king of fighters
street fighters classic/alpha/3
versus games
2d mortal kombats

3d:
soul calibur 1
dead or alive

(voetnoot ik vind de standaard joypad voor de dreamcast niet geweldig voor 2d fighters, maar je kan zat andere typen kopen)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virgil

Virgil

We're not alone

2d:

Guilty gear xx reload!

Ha-llo :D Die heerscht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-10 11:30

Sagat

Is pappa x2!

SeRRveR schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 15:35:
2d:

Guilty gear xx reload!

Ha-llo :D Die heerscht :P
Ja het is een 2d fighter en inmiddels een grote serie, alleen nog niet vergelijkbaar met de andere reeksen die ik noemde imho.
(het vergeten niet noemen heeft ook verder niets mee te maken dat ik totaal zuig met die game hoor :X :P )

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virgil

Virgil

We're not alone

In tegenstelling tot dingen zoals street fighter, vind ik de guilty gear serie echt beter. Waarom? Ik vind street fighter zo... zo... statisch, zo houterig. En in guilty gear loopt alles echt zo vloeiend. Je kan alles in elkaar over laten lopen met goede timing. Dat is wat me zo trekt. En dat is ook wat me juist NIET naar SF trekt.

Pagina: 1