ik wil het toch nog graag bij prepaid houden. en ik had graag een 6230 maar nou zie ik nergens een plek waar ik zo'n telefoon in combinatie met vodafone of kpn of t-mobile pre-paid kan vinden. overal alleen maar in combinatie met een abbo wat ik liever niet wil.
niet goed gezocht zeker? bij www.gsmnederland.nl staat hij toch echt wel voor 309 euro, zonder abbo
Who's general failure, and why is he reading my disk?
of anders staat er in de pricewatch toch wel iets? heb daar mijn SX1 zonder abbo ook vandaan...EJVL schreef op maandag 14 maart 2005 @ 22:56:
niet goed gezocht zeker? bij www.gsmnederland.nl staat hij toch echt wel voor 309 euro, zonder abbo
Ik heb echt een hele goeie PC.
moet zonder abbo hebben met pre-paid wat erg moeilijk te vinden is. in de pricewatch staat hij voor 275 euro's
[ Voor 25% gewijzigd door Avvd op 14-03-2005 23:11 ]
Verwijderd
Je kan lang zoeken maar dat toestel is er niet in een prepaid pakket. Dat zijn over het algemeen de wat goedkopere toestellen omdat er weinig of zelfs korting op wordt gegeven en mensen echt geen € 300 gaan neerleggen voor een prepaid pakket.
dan wordt het denk ik toch een los toestel met aparte pre-paid kaart
http://www.telecomvergeli...m_abo_id=288&sms_abo_id=1
Anders haal je hem hier, ben je in een jaar tijd 401 euro kwijt waarvan 390 euro aan het abo en 11 euro verzendkosten. Dit is echter altijd houdbaar bij orange dus na dat jaar abo zet je hem om in een prepay. Dan heb je als je niet echt veel belt in dat ene jaar een prepay kaart met 250 euro beltegoed ofzo. Ook dat is altijd houdbaar.
Zoiets is echt veel handiger dan een toestel los kopen voor 275 euro. Je legt er 125 bij en je hebt daarvoor 390 euro beltegoed.
Anders haal je hem hier, ben je in een jaar tijd 401 euro kwijt waarvan 390 euro aan het abo en 11 euro verzendkosten. Dit is echter altijd houdbaar bij orange dus na dat jaar abo zet je hem om in een prepay. Dan heb je als je niet echt veel belt in dat ene jaar een prepay kaart met 250 euro beltegoed ofzo. Ook dat is altijd houdbaar.
Zoiets is echt veel handiger dan een toestel los kopen voor 275 euro. Je legt er 125 bij en je hebt daarvoor 390 euro beltegoed.
Verwijderd
Inderdaad, als je rekent is een abonnement echt wel goedkoper.Sick Nick schreef op maandag 14 maart 2005 @ 23:19:
http://www.telecomvergeli...m_abo_id=288&sms_abo_id=1
Pagina: 1