Ik zie de volgende headers terugkomen waarvan ik zeker weet dat ik ze NIET set in mijn code.
Het gaat om de Expires, Cache-Control en Pragma headers. Het is mijn eigen server en kan dus eventueel overal bij. Aangezien ik echter weinig verstand heb van Apache en Plesk 7.5 op de server draait weet ik niet in welke config file ik moet zijn (waar ze het verstopt hebben zeg maar)...
Iedere hulp is welkom.
Date: Mon, 14 Mar 2005 21:47:57 GMT Server: Apache/2.0.51 (Fedora) X-Powered-By: PHP/4.3.10 [b]Expires: Thu, 19 Nov 1981 08:52:00 GMT Cache-Control: no-store, no-cache, must-revalidate, post-check=0, pre-check=0 Pragma: no-cache[/b] Content-Encoding: gzip Vary: Accept-Encoding Content-Length: 2000 Connection: close Content-Type: text/html
Het gaat om de Expires, Cache-Control en Pragma headers. Het is mijn eigen server en kan dus eventueel overal bij. Aangezien ik echter weinig verstand heb van Apache en Plesk 7.5 op de server draait weet ik niet in welke config file ik moet zijn (waar ze het verstopt hebben zeg maar)...
Iedere hulp is welkom.