PCMCIA kaart met UTP aansluiting IN de Notebook

Pagina: 1
Acties:

• Steven
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:01
Ik zoek al een tijdje van die UTP kaartjes met de aansluiting voor de UTP kabel IN de notebook, aangezien het om uitleenlaptops gaat is dat een stuk steviger.

Afbeeldingslocatie: http://www.xircom.com/global_assets/design/img_products/language_1/realp2_k.gif

Dat het met twee PCMCIA sloten kost boeit mij niet zo. Het probleem is echter dat ik wel een bedrijf kan vinden die ze produceert maar niet een bedrijf wat ze verkoopt (Hoeft niet Xircom te zijn, wel 10/100 Mbit).

Zelfs in de PriceWatch staat niets... Wie weet een adresje?? (Als ze niet online verkopen wel graag in de buurt van A'veen/A'dam/Uithoorn/Aalsmeer/Haarlem)

• Steven
Is er echt niemand???

• $n@p$hot
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:20

• imdos
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-08 14:29

imdos

I use FreeNAS and Ubuntu

Kijk eens in de inmac gids! Die staat er vol mee ze hebben ze ondertussen van 3com, Xircom, HP, Intel en volgens mij nog wel wat merken! en 06 uiteraard zie post hierboven

pvoutput. Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan! Every solution has a new problem

• teigetjuh
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
De beter pc-zaak heeft pc-card zooi en daar zullen ze ze ook zeker hebben.... een 06 en inmac heeft ze zeker, ze bestaan ook van intel. en 3com heeft de x-jack, die werkt met éé'n slot en daar stop je je kabel dwars in (in een soort laatje).

• Steven
Heel erg bedankt allemaal!!! :9

Wat zijn die dingen tering duur zeg. Voor die dingen betaal je 300 gulden per stuk, terwijl bij Mycom heb je er eentje met verlengstukje voor 150 gulden :'(

• teigetjuh
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Op donderdag 11 januari 2001 08:39 schreef Steven_NL het volgende:
Heel erg bedankt allemaal!!! :9

Wat zijn die dingen tering duur zeg. Voor die dingen betaal je 300 gulden per stuk, terwijl bij Mycom heb je er eentje met verlengstukje voor 150 gulden :'(
Dat is zeker een Triest? Euh Trust, nou ja komt op hetzelfde neer.... ;)
Pagina: 1