Toon posts:

hoe 2 usb apparaten standalone te verbinden?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bepaalde printers kunnen al direct communiceren met fotocamera's en sommige mobiele harde schijven met fotocamera's maar wie weet hier meer over?
Er zit een standaard aan te komen heb ik gelezen maar ik weet niet meer wat precies.
Ik wil bijv mijn zen touch verbinden met mijn pda, wanneer wordt dat mogelijk? wat moet daarvoor geinstalleerd worden? Bij welke producten wordt dat mogelijk?

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:03
Stond laatst op de FP wel iets over Wireless USB, misschien dat je dat bedoeld ?

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Zoek op op PICTbridge :)
Das is de standaard voor camera's en printers :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Verwijderd

Wat je bedoelt is voor USB-On-The-GO van Sitecom denk.
Maar voor je Zen Touch gaat het waarschijnlijk niet lukken.
Ik heb dit geprobeerd tussen 2 Zen touch apparaten en dat wilde niet lukken.

http://www.sitecom.nl/pro...p?product_id=308&grp_id=1

Deze dus

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2005 22:10 ]

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor de info
ik bedoelde niet die wireles usb nog die pictbridge
volgens mij moet ik die on the go hebben, het is me alleen niet helemaal duidelijk ofdat je daar persee een extra apparaatje voor nodig hebt zoals die van sitecom of dat het ook kan als je pda otg ondersteund om alleen een kabel te gebruiken.

Ik had volgens mij iets gelezen over dat dat alleen werkt als de "andere" kant wordt herkend als externe harde schijf, iets wat bij een zen touch niet zo is, dus misschien dat het daarom niet werkt.