Toon posts:

livebox http://192.168.5.1/ ?

Pagina: 1
Acties:
  • 147 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een vraag ik heb zins kort internet via de livebox van wanadoo.

nu heb ik een vraagje'als je naar deze site gaat http://192.168.5.1/ van de livebox als ik dan naar geavanceerd menu ga dan moet je je netwerk wachtwoord opgeven waar vindt ik dat of heeft dat niks met de livebox te maken maar met de computer?

ik heb er namelijk niet zo veel verstand.

• Justifier
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06-04-2024
Daarmee voorkom je dat andere mensen, jouw instellingen veranderen. Heb je er geen wachtwoord opgezet. Anders moet je even in het boekje kijken voorin of achteraan staan meestal de default wachtwoorden.

Verwijderd

Topicstarter
Justifier schreef op maandag 14 maart 2005 @ 21:57:
Daarmee voorkom je dat andere mensen, jouw instellingen veranderen. Heb je er geen wachtwoord opgezet. Anders moet je even in het boekje kijken voorin of achteraan staan meestal de default wachtwoorden.
welk boekje bedoel je het boekje van de livebox of van iets anders?

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Ja het boekje van de livebox, duidelijk een geval van RTFM...

Alle proemn in n drek

Verwijderd

Topicstarter
Bierkameel schreef op maandag 14 maart 2005 @ 22:17:
Ja het boekje van de livebox, duidelijk een geval van RTFM...
dankjewel ik heb het gevonden

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:21
Verwijderd schreef op maandag 14 maart 2005 @ 22:23:
[...]

dankjewel ik heb het gevonden
Goed dat je het gevonden hebt, maar deel dat dan even met je mede-tweakers want daar gaat het hier nou juist om op dit forum (of ben je van nature zo egoistisch??? :P). Maar ik denk (weet wel zeker ;)) dat het gebruikersnaam/wachtwoord admin/admin is.

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Verwijderd

Topicstarter
renzo4000 schreef op maandag 14 maart 2005 @ 23:20:
[...]

Goed dat je het gevonden hebt, maar deel dat dan even met je mede-tweakers want daar gaat het hier nou juist om op dit forum (of ben je van nature zo egoistisch??? :P). Maar ik denk (weet wel zeker ;)) dat het gebruikersnaam/wachtwoord admin/admin is.
jep dat is het gebruiksnaam is admin en het wachtwoord is ook admin
Pagina: 1