Ik ben nu een site aan het maken voor het dpc subteampje waar ik in zit. Nu heb ik alleen een klein css probleem. Het betreft deze site: http://erik.teamnewton.nl/dev/ (alleen firefox compatible, later moet het ook in IE gaan werken). Ik wil de site centreren, daarom heb ik de drie divs die naast elkaar staan in een aparte div gezet. Die centreert ze uiteindelijk. Met de drie divs bedoel ik het grijze vlak en het blauwe stuk ernaast. Daar tussen zit nog een witte lijn( de derde div).
Nu moet de site langer worden als dat nodig is voor de inhoud. Dat doe je met "min-height", maar omdat ik de drie divs in een aparte div heb geplaats, gaan ze over de divs die er onder staan. Ook veranderen de twee divs die er naast staan niet van lengte. Hoe kan ik dit oplossen? Je kan natuurlijk ook gewoon met een scrollbalkje werken maar dat is natuurlijk minder mooi. Ik heb het ook nog met tabellen geprobeert, maar dat wilde ook niet echt lekker werken want dan zag me layout er niet meer uit.
Hopelijk is het een beetje begrijpbaar
Ik ben niet echt een html, css expert en kloot maar een beetje aan. Ik kom hier echt niet uit. Bedankt alvast voor het helpen
Nu moet de site langer worden als dat nodig is voor de inhoud. Dat doe je met "min-height", maar omdat ik de drie divs in een aparte div heb geplaats, gaan ze over de divs die er onder staan. Ook veranderen de twee divs die er naast staan niet van lengte. Hoe kan ik dit oplossen? Je kan natuurlijk ook gewoon met een scrollbalkje werken maar dat is natuurlijk minder mooi. Ik heb het ook nog met tabellen geprobeert, maar dat wilde ook niet echt lekker werken want dan zag me layout er niet meer uit.
Hopelijk is het een beetje begrijpbaar