[Discussie] 3dfx Forever - Deel 9

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 7.361 views sinds 30-01-2008

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Egg schreef op maandag 30 januari 2006 @ 01:47:
Dion_b wordt helemaal gek hier :D helemaal gelezen, irritant aqefietje...

Anyway, ik was van plan een compleet dual systeem te bouwen, met een bp6 en dual celeron, raid en een 3dfx sli opstelling. Dit laatste omdat een vriend van me (omega dus) 2 Voodoo 5 6k's heeft, en hier de nostalgie wel vanaf straalt 8)7 ... Zoveel wou ik er uytereard niet aan spenderen (naast het feit dat die niet in sli kunnen draaien ;/ ) maar 2 voodoo 5's met 2 cores moet wel lukken als het goed is (wordt nader onderzoek aan verheven...

Eerder had ik hier ff het geld niet voor, maar ik ben nu toch serieus opzoek naar componenten, als ik de hele reut klaar heb, post ik het wel 8)
Was je van plan die twee V5's in SLI te draaien? Is daar driver support voor?

Als je per se twee kaarten wilt kun je natuurlijk ook 2x V2 in SLI doen (had ik hier een tijd lang ook in mijn dual bak tot ik een upgrade deed naar een enkele V3-3500TV) :z

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blablable
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-04 23:48
dion_b schreef op zondag 29 januari 2006 @ 21:31:
Mensen, ik hou niet van Pushmessages en Officiele Waarschuwingen uit te delen, al helemaal niet naar aanleiding van posts in dit topic en nog minder als het mensen betreft die ik goed ken en mag enzo.

Eens in de zoveel tijd heb je mensen die niet kunnen begrijpen waarom je geinteresseerd kunt zijn in iets anders dan het nieuwste van het nieuwste (iets wat voor auto's, drankjes en vrouwen trouwens net zo opgaat :+ ). Soms zullen die personen ook niet de respect kunnen opbrengen om jullie in jullie waarde te laten, maar toch weer onnodig laatdunkende zaken hier gaan posten. Dat is naar en in dat laatste geval is er reden tot ingrijpen van de crew.

Maar ik verwacht van de regulars van met name deze topic toch wel beter dan het zich verlagen tot een soortgelijk of nog lager niveau. Als iemand iets lomps, doms of anderszins ongewenst post, maak dan gewoon een topicreport aan (of IM mij of Pollewob als we online zijn). Dan komen wij de boel opruimen. Als dat teveel gevraagd is, reageer er dan gewoon niet op. Wat je vooral NIET moet doen is:

- zelf de mod uithangen.
- nog veel erger, jezelf verlagen tot flames over en weer en andere policy-overtredingen.

Het moge duidelijk zijn dat Obi zich deze keer aangesproken mag voelen, maar er zijn helaas in al die pagina's van dit topic genoeg voorbeelden van anderen die ook zo de plank missloegen.

Wederom: iemand die hier voor het eerst post hoor zich ook aan de regels te houden, maar het is onvermijdelijk dat er af en toe wat onbegrip kan zijn. Van de harde kern hier verwacht ik gewoon beter. Hoe je zelf reageert op anderen is iets wat je *altijd* zelf in de hand hebt, dus zorg er dan ook voor dat je jezelf goed in de hand houdt :o

Hopelijk ten overvloede, maar eea staat hier ook uitgelegd:
Policy mbt replies in 'slechte' topics
Was niet mmijn bedoelling te flamen zoals ik al eerder zei.
Bezoek dit forum puur uit interesse (we zijn allemaal volwassen mag ik hopen)....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
En vol. Deel 10 is onderweg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC