Canaldigitaal kaartwissel

Pagina: 1
Acties:

• awwexl
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 28-02-2025
Weet iemand meer over de kaartwissel van canaldigitaal die gaat plaatsvinden? Ik heb sinds begin januari 2005 canaldigitaal. Dus een recente kaart. Hoef ik me nu geen zorgen te maken? Overigens kost een nieuwe kaart 60,= EUR !!! 8)7 Het is echt van de zotte. Zo is het natuurlijk nooit goedkoper dan de alternatieven die er zijn.

Kaartwissel

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• mallept
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-02 16:07
De kaart wissel is alleen nodig bij een ..... kaart (met zo'n waaier erop. Als je een kaartje hebt met canal digital erop is er niets aan de hand.

Als je zo'n oude kaart hebt is het voor 99% zeker dat je ook een nieuwe schotel receiver nodig hebt

Voor jou is het dus niet van belang.

• Speedfight
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Mijn ouders hebben een zwarte canal digitaal kaart, ik heb er zelf één sinds februari en dat is een groene kaart.. zal ik dus al de goede kaart hebben en mijn ouders waarschijnlijk niet?

Onze decoder in de woonkamer Echostar DSB-2000 is een officieële canal digitaal decoder, volgens mij moet deze met de "nieuwe" kaart straks gewoon werken....

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Tesla Model Y Juniper RWD

• mallept
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-02 16:07
Het zijn alleen de multichoice kaartje (kon er ff niet opkomen)
Dit zijn de blauwe kaartjes met een waaier erop.

Deze kaartjes zijn rond 1997 uitgegeven geloof ik. Mensen die zich toen hebben geregistreerd die krijgen bericht. Als je zo'n kaartje hebt dan moet je een nieuwe halen en dus ook een schotel receiver
als deze tegelijk zijn aangeschaft

edit:
Speedfight: allebei de kaartjes zijn nog goed

[ Voor 28% gewijzigd door mallept op 14-03-2005 21:48 ]

• awwexl
Ok super, bedankt!

Er kan van mij part wel een slotje op nu!

• awwexl
Zijn er mensen die totaal niks meer ontvangen via Canaldigitaal? Heb er sinds deze middag last van dat ik niks meer ontvang! Het is nu te laat om naar de klantenservice te bellen van Canaldigitaal.

Verwijderd

he ik ga had er ook last van er was een "storing" :Z 8)7 maar oke naar heractivering op de site deed hij het weer dus doet dat ook ff maybe helpt het ;)

• Speedfight
  • Niet online
Hier deed de kaart uit de woonkamer het sinds eergisteren niet meer, en ik heb hem toen in een andere decoder gedaan en daar deed hij het ook niet in, maar een andere kaart werkte wel. Vervolgens heractivatie via website gedaan maar geen succes.
Heb vanmiddag dus naar canal digitaal gebeld en er was idd een probleem waardoor ze mij nu een nieuwe kaart gaan sturen...

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Tesla Model Y Juniper RWD

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-02 12:29
Speedfight schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 00:31:
, maar een andere kant werkte wel. Vervolgens ..
wat bedoel je daarmee?

• Speedfight
  • Niet online
typfoutje, moest kaart zijn. Heb op mijn slaapkamer namelijk ook nog een decoder met een canaldigitaal kaart en daarin werkte de kaart ook niet, maar de kaart wie bij die decoder hoort werkte beneden wel.
Dus het moet echt wel aan de kaart liggen, maar het vreemde was wel dat ik een zender als BVN welke vrij te ontvangen is ook geen beeld op kreeg.
Met de 'kapotte' kaart heb ik nu steeds de melding "steek uw kaart in kaartlezer 1 a.u.b." maar dit heeft dus geen effect.

het gaat overigens om deze kaart:
Afbeeldingslocatie: http://www.canaldigitaal.nl/img/seca.gif

en op de slaapkamer heb ik deze:
Afbeeldingslocatie: http://www.canaldigitaal.nl/img/new_seca.jpg

• Bigfoot
Goedgekeurde CD seca ontvangers zijn meen ik zo geprogrammeerd dat ze zonder kaart helemaal niks laten zien, ook geen FTA zenders |:(

• C.44
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-08-2020

C.44

TurboCharged Supra Driver

kan ik met mijn Hauppauge WinTV Nexus met een losse CI module (ebay duitslands; wel officieel van hauppauge/technotrend) ook gewoon seca/viaccess/irdeto2 cams en kaarten gebruiken ?

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

• Bigfoot
Met zo'n CI aansluiting kun je een voor de kaart in kwestie geschikte CAM kopen, dan werkt het gewoon.

Een goedkopere oplossing is de zogenaamde "Poor Man cam", namelijk een simpele phoenix cardreader (ca. 20 euro) aangesloten op de seriele poort van de PC in combinatie met bijv. een Skystar 2 kaart (59 euro)

[ Voor 52% gewijzigd door Bigfoot op 02-06-2005 14:25 ]

Pagina: 1