debeerzietzevliegen.nl
Verwijderd
had ik in de links voor speaker op m'n sblive 1024, werd op een duur steeds erger, toen heb ik hem naar creative gestuurd en had na 2 weken een nieuwe
Als je box nou eens verwisselt met een andere..... blijft de ruis uit dezelfde box komen, of uit dezelfde richting als eerst? Dan weet je misschien iets meer... ligt het aan box of aan......
Kan handig zijn als je met de garantie bezig gaat...
Kan handig zijn als je met de garantie bezig gaat...
hebben ze je ook nog verteld wat er kapot was ...... of niet.
debeerzietzevliegen.nl
Ja natuurlijk. Als ik een ruis heb in mijn rechterspeaker, en ik verwissel de kabels aan bij de versterker, dan komt de ruis ook van links.
Speakers en kabels al helemaal, veroorzaken geen ruis. Het zijn passieve elementen, die verzinnen er niks bij. Ruis komt uit een bron of versterker.
Jag
Speakers en kabels al helemaal, veroorzaken geen ruis. Het zijn passieve elementen, die verzinnen er niks bij. Ruis komt uit een bron of versterker.
Jag
wat bedoel je met een bron dan ?
en wat zou dat dan kunnen zijn.
ik ben een leek op dat gebied.
en wat zou dat dan kunnen zijn.
ik ben een leek op dat gebied.
debeerzietzevliegen.nl
Een cd-speler is een bron, of een tuner, of een platen speler, of enz.
Ik heb zelf niet zoveel ervaring met ruis uit mijn sb, maar er zijn anderen die dat wel hebben. Je kan een search doen of even geduld hebben
.
Jag
Ik heb zelf niet zoveel ervaring met ruis uit mijn sb, maar er zijn anderen die dat wel hebben. Je kan een search doen of even geduld hebben
Jag
even geduld hebben ?? waarop dan.
ik zal wel even gaan zoeken in mijn systeem.
i.i.g. bedankt voor julie posts.
ik zal wel even gaan zoeken in mijn systeem.
i.i.g. bedankt voor julie posts.
debeerzietzevliegen.nl
Ik bedoel een search
.
En met geduld hebben doel ik op het wachten totdat er iemand langskomt die er wel ervaring mee heeft en de moeite neemt om te antwoorden.
Jag
En met geduld hebben doel ik op het wachten totdat er iemand langskomt die er wel ervaring mee heeft en de moeite neemt om te antwoorden.
Jag
Pagina: 1