Toon posts:

[XP] Problemen met bestand verwijderen*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allen,

Ik heb best wel een stom probleem. Er staat een bestandje op mijn desktop dat ik wil verwijderen maar op het moment dat ik dat wil doen krijg ik de melding dat het niet mogelijk is, omdat het in gebruik is!
Maar wat kan het nou in gebruik hebben? Het is een call of duty patch die niet helemaal volledig gedownload is. Ik heb al op bestandsnaam gezocht in de registry maar dan wordt niks gevonden. Ook heb ik al heel veel services afgesloten maar ik kan echt niet vinden welke hem in gebruik heeft! :(

Ook heb ik geprobeerd om het bestand in veilige modus te verwijderen maar dan krijg ik dezelfde melding. Iemand ideeën of suggesties?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Welke Windows versie hebben we het hier over? (Zie de Windows Operating Systems Policy waarom dit belangrijk is) ?:)

Verwijderd

Topicstarter
elevator schreef op maandag 14 maart 2005 @ 21:08:
Welke Windows versie hebben we het hier over? (Zie de Windows Operating Systems Policy waarom dit belangrijk is) ?:)
hehe ja oeps ik zag het net te laat dus ik kon de title niet meer editen. Maar het gaat om windows XP :) ...professional welteverstaan

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2005 21:14 ]

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 03-04 14:15
Misschien je browser die hem in gebruik blijft houden, omdat hij de download later wil resumen? Maar je geeft te weinig info om echt een goede analyse te geven :)

Edit:
Ik ben traag :/ Maar welke browser gebruik je?

[ Voor 17% gewijzigd door Morax op 14-03-2005 21:15 ]

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

• RooN
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-04 20:52
kijk es bij je taakbeheer (ctrl+alt+del) welke processen lopen
misschien datie er nog bij staat
en anders sluit je alle processen af die je niet kent en probeer je daarna de file te verwijderen

lukt dat nog niet --> ff in veilige modus proberen

smile an everlasting smile

Verwijderd

Topicstarter
Morax schreef op maandag 14 maart 2005 @ 21:15:
Misschien je browser die hem in gebruik blijft houden, omdat hij de download later wil resumen? Maar je geeft te weinig info om echt een goede analyse te geven :)

Edit:
Ik ben traag :/ Maar welke browser gebruik je?
Hmm ja dat zou kunnen. Ik gebruik zowel IE als Firefox.
Maar als ik in die downloadlijst van firefox check is die helemaal leeg. Ik weet dat ik niet veel info geef maar windows geeft mij ook niet veel info om te kunnen weten wat het probleem is! Zoals ik het vertel is het gewoon :>

Verwijderd

Topicstarter
RooN schreef op maandag 14 maart 2005 @ 21:19:
kijk es bij je taakbeheer (ctrl+alt+del) welke processen lopen
misschien datie er nog bij staat
en anders sluit je alle processen af die je niet kent en probeer je daarna de file te verwijderen

lukt dat nog niet --> ff in veilige modus proberen
Euhm misschien heb je niet goed gelezen maar dat had ik al geprobeerd:
Ook heb ik al heel veel services afgesloten maar ik kan echt niet vinden welke hem in gebruik heeft!

Ook heb ik geprobeerd om het bestand in veilige modus te verwijderen maar dan krijg ik dezelfde melding. Iemand ideeën of suggesties?

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 03-04 14:15
Als de firefox downloadlijst leeg is, lijkt me dat niet het probleem.

Misschien een beetje omslachtig. maar met een oude dos-diskette kan je hem waarschijnlijk wel verwijderen met het commando "del bestand.extensie" (als je in de goede map zit).

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

• RooN
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-04 20:52
Verwijderd schreef op maandag 14 maart 2005 @ 21:20:
[...]

Euhm misschien heb je niet goed gelezen maar dat had ik al geprobeerd:

[...]
*shame* 8)7

te snel gelezen

pak anders een bootdisk en start op in dos-prompt en probeer het in de dos-prompt

edit: te langzaam :P

[ Voor 4% gewijzigd door RooN op 14-03-2005 21:25 ]

smile an everlasting smile

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet of jullie hier wat mee kunnen maar dit is het probleem. Mooier kan ik het niet beschrijven! :)
Afbeeldingslocatie: http://www.comegetsome.nl/dsf/desktop.jpg

Verwijderd

Topicstarter
Morax schreef op maandag 14 maart 2005 @ 21:22:
Als de firefox downloadlijst leeg is, lijkt me dat niet het probleem.

Misschien een beetje omslachtig. maar met een oude dos-diskette kan je hem waarschijnlijk wel verwijderen met het commando "del bestand.extensie" (als je in de goede map zit).
Hehe ja OOK dat had ik al bedacht maar 2x raden...

ik heb 2 WD Raptors in RAID dus no-go in DOS :(

• JeroenvdS
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-09-2021
beetje laat, ik weet ook niet op dit de bedoeling is maar goed, beter laat dan nooit; de volgende oplossing hielp een mede-tweaker ook:

Ik heb een dergelijk probleem ook gehad een aantal maanden terug. Ik heb toen - denk ik - alle topics die over niet te verwijderen bestanden gingen doorgelezen, heel wat, maar niets hielp. Via google kwam ik uiteindelijk bij het volgende programmaatje terecht (dit is de bestandsnaam, knip & plak in Google): DeleteFXPFilesInstall.zip

of klik hier: http://www.jrtwine.com/Pr...DeleteFXPFilesInstall.zip

het vinden van dit programmaatje na uren zoeken was een ware openbaring!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:55

Wildfire

Joy to the world!

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Pagina: 1