dit scriptje gebruik ik vrij veel en werkt altijd. nu heb ik een andere domeinnaam en daar komt er wel een mail binnen op mijn mailadres alleen vult hij de waardes niet in die ik in het formulier ingeef.
waar kan dit aan liggen??
dit is trouwens het scriptje:
waar kan dit aan liggen??
dit is trouwens het scriptje:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
| <?php $inhoud = " De volgende donatie voor de Stichting Havonos is ontvangen van: Geslacht: $geslacht Voorletters: $voorletters Tussenvoegsel: $tussenvoegsel Achternaam: $achternaam Adres: $adres Postcode: $postcode Woonplaats: $woonplaats Telefoon: $telefoon E-mail: $email Eventuele opmerking: $tekst Bovengenoemde doet een donatie van $vastbedrag / $anderbedrageuro per $periode van bankrekeningnummer $banknummer "; if(!$_POST['geslacht'] || !$_POST['voorletters'] || !$_POST['achternaam'] || !$_POST['adres'] || !$_POST['postcode'] || !$_POST['woonplaats'] || !$_POST['periode'] || !$_POST['vast-bedrag']) { // 1 van de dingen zijn niet ingevuld echo("Fout, u moet alle velden invullen."); } else { // alles is ingevuld. Hier kan nu gemaild worden. $ontvanger = "Stichting Havonos <info@mijnadres.nl>"; $headers .= "From: $naam <$email>\n"; $onderwerp = "Aanmelding donatie via havonos.nl website"; $mail = mail($ontvanger,$onderwerp,$inhoud,$headers); ?> |