du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
Maar ook als ie verplaatst is dan moet ik hem toch onder "Admanager" kunnen vinden, of niet?
Advertentie Manager
Er konden geen advertenties van je in de database gevonden worden. Klik hier om een nieuwe advertentie aan te maken.
[ Voor 67% gewijzigd door Twisted op 14-03-2005 20:31 ]
du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'
Got me there, mate.Twisted schreef op maandag 14 maart 2005 @ 20:29:
Inderdaad, heb echter niks gekregen. Mailserver net getest - dat is niet het probleem hier.
Maar ook als ie verplaatst is dan moet ik hem toch onder "Admanager" kunnen vinden, of niet?
[...]
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
Username: TwistedRobin Vreuls schreef op maandag 14 maart 2005 @ 20:32:
Als je je username van de frontpage geeft, dan kan ik eens kijken wat er loos is.
2 advertenties in: Overige
Ging over een Microfoon en een Mic-versterker
Laten we de inhoudelijke discussie dan verder via email voeren. Ik heb echter geen email gekregen, kan je die nog een keer sturen?Robin Vreuls schreef op maandag 14 maart 2005 @ 20:38:
Ik zie dat je twee keer in een kort tijdbestek dezelfde advertentie hebt geplaatst die verwijderd is omdat het geen computerapparatuur betreft. Er is een mailtje naar je gestuurd naar je @slimblondje.nl-mailadres. Op dat mailtje mag je reageren en om eventueel meer uitleg te vragen.