[V&A] Ad verdwenen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twisted
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 22:36
Vanmidag heb ik twee advertenties geplaatst in de categorie "Overige". Die zijn onder mysteriouze omstandigheden verdwenen. Ik heb ook geen email gehad van de crew.

Verder denk ik dat ik alle regels met betrekking tot het plaatsen van de advertenties wel bevolgd heb, maar ja, daar kan men zich wel in vergissen.

Kan iemand hier wat licht op laten schijnen?

du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Volgens mij krijg je een mailtje als jouw advertentie verwijderd is? :?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-10 13:30

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Is hij mischien verplaatst, zoek eens wat verder in de categorien waarvan je verwacht waar hij naar toe zou kunnen ?

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twisted
Inderdaad, heb echter niks gekregen. Mailserver net getest - dat is niet het probleem hier.

Maar ook als ie verplaatst is dan moet ik hem toch onder "Admanager" kunnen vinden, of niet?
Advertentie Manager

Er konden geen advertenties van je in de database gevonden worden. Klik hier om een nieuwe advertentie aan te maken.

[ Voor 67% gewijzigd door Twisted op 14-03-2005 20:31 ]

du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-10 13:30

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Twisted schreef op maandag 14 maart 2005 @ 20:29:
Inderdaad, heb echter niks gekregen. Mailserver net getest - dat is niet het probleem hier.

Maar ook als ie verplaatst is dan moet ik hem toch onder "Admanager" kunnen vinden, of niet?

[...]
Got me there, mate.

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Als je je username van de frontpage geeft, dan kan ik eens kijken wat er loos is :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twisted
Robin Vreuls schreef op maandag 14 maart 2005 @ 20:32:
Als je je username van de frontpage geeft, dan kan ik eens kijken wat er loos is :).
Username: Twisted

2 advertenties in: Overige
Ging over een Microfoon en een Mic-versterker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik zie dat je twee keer in een kort tijdbestek dezelfde advertentie hebt geplaatst die verwijderd is omdat het geen computerapparatuur betreft. Er is een mailtje naar je gestuurd naar je @slimblondje.nl-mailadres. Op dat mailtje mag je reageren en om eventueel meer uitleg te vragen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twisted
Robin Vreuls schreef op maandag 14 maart 2005 @ 20:38:
Ik zie dat je twee keer in een kort tijdbestek dezelfde advertentie hebt geplaatst die verwijderd is omdat het geen computerapparatuur betreft. Er is een mailtje naar je gestuurd naar je @slimblondje.nl-mailadres. Op dat mailtje mag je reageren en om eventueel meer uitleg te vragen :).
Laten we de inhoudelijke discussie dan verder via email voeren. Ik heb echter geen email gekregen, kan je die nog een keer sturen?

Pagina: 1