Ey ik heb sinds ik Sims2 heb alleen maar problemen, ik heb alles geprobeerd, en ik las in een ouder topic dat het aan drivers lag
ik heb een His Excalibur Ati radeon 9600XT 128mb
en ik wilde het spel gaan spelen totdat:

ik heb van Ati.com een Cat-uninstaller gedownlaod en uitgevoerd
alles was weg, en mijn videokaart werd niet meer herkend
dus ik gooi er Catalyst 5.3 er weer op en, tadaa gewoon weer hetzelfde
ik heb SP2 dus daar zat directX 9.0c al bij..
ik had 2 weken gelden mijn C: partitie geformateerd (windows eraf) maar mijn andere partities D: en E: niet, ivm met andere spellen...
ik had ondertussen omdat ik het zat was sims2 er weer afgegooid, maar laatst zag ik me buurjongejte het weer spelen dus ik dacht, damn ik moet dat spel werkend krijgen: das leuk voor mijn vriendin en ook voor mij, aldus, opnieuw installed, stiekem gehoop dat het nu wel werkt dankzij een nieuwe Xp
maar nee...ook niet, ik ben een beetje ten einde raad.
simpele specs:
Athlon XP 2600+
512MB ram
Asus A7n8x-E deluxe
Ati Radeon 9600XT
Catalyst driver 5.3 installed
( en tussen haakjes.... mijn Catalyst Control Center heeft ook nog nooit gewerkt: hij kon de CLI.exe niet initialiseren, mischen een verband tussen dit en CCC ? )
Bvd, ik loop tegen wanhoop aan
ik heb een His Excalibur Ati radeon 9600XT 128mb
en ik wilde het spel gaan spelen totdat:

ik heb van Ati.com een Cat-uninstaller gedownlaod en uitgevoerd
alles was weg, en mijn videokaart werd niet meer herkend
dus ik gooi er Catalyst 5.3 er weer op en, tadaa gewoon weer hetzelfde
ik heb SP2 dus daar zat directX 9.0c al bij..
ik had 2 weken gelden mijn C: partitie geformateerd (windows eraf) maar mijn andere partities D: en E: niet, ivm met andere spellen...
ik had ondertussen omdat ik het zat was sims2 er weer afgegooid, maar laatst zag ik me buurjongejte het weer spelen dus ik dacht, damn ik moet dat spel werkend krijgen: das leuk voor mijn vriendin en ook voor mij, aldus, opnieuw installed, stiekem gehoop dat het nu wel werkt dankzij een nieuwe Xp
maar nee...ook niet, ik ben een beetje ten einde raad.
simpele specs:
Athlon XP 2600+
512MB ram
Asus A7n8x-E deluxe
Ati Radeon 9600XT
Catalyst driver 5.3 installed
( en tussen haakjes.... mijn Catalyst Control Center heeft ook nog nooit gewerkt: hij kon de CLI.exe niet initialiseren, mischen een verband tussen dit en CCC ? )
Bvd, ik loop tegen wanhoop aan