Zijn er hier meer tweakers die last hebben van ongelovelijk instabiel gedrag van de Matrox G400 in Unreal Tournament? Ik heb de kaart nu meer dan een jaar, en hij heeft het nog nooit écht stabiel (lees: langer dan een uur constant) gedaan in UT. Ik heb telkens de nieuwste drivers enz. gebruikt, maar je bent nauwelijks 10 minuten aan het spelen, en hij crasht terug in Windows met de melding:
DDERR:INVALIDPARAMS met nog een hele zooi fout-informatie eronder. Persoonlijk denk ik dat het hem ligt aan de D3D support van Unreal i.c.m. de G400. Met een Voodoo2 in hetzelfde systeem loopt hij perfect stabiel. De kaart is niet overgeklokt, word niet extreem warm en zit niet op een gedeeld IRQ. Meer mensen hier ervaring mee?
DDERR:INVALIDPARAMS met nog een hele zooi fout-informatie eronder. Persoonlijk denk ik dat het hem ligt aan de D3D support van Unreal i.c.m. de G400. Met een Voodoo2 in hetzelfde systeem loopt hij perfect stabiel. De kaart is niet overgeklokt, word niet extreem warm en zit niet op een gedeeld IRQ. Meer mensen hier ervaring mee?